Systeemherstel lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

tallex

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2006
Berichten
51
Hallo,

Ik heb een Lenovo Ideapad 530S. Graag wil ik mijn laptop naar fabrieksinstellingen zetten omdat deze regelmatig vastloopt (door een virus vermoed ik).
Ik heb het systeemherstel al geprobeert via de NOVO-knop en via het gewone menu systeemherstel. Maar telkens wanneer ik dit probeer krijg ik na verloop van tijd de melding dat er een probleem is met het opnieuw instellen van de pc. Ik heb dit al talloze keren geprobeert en telkens krijg ik dezelfde melding. Heeft iemand raad?

Alvast bedankt,
Tallex
 
Bedankt voor je reactie.
Het gaat inderdaad om een windows 10.
Ik heb windows 10 opnieuw proberen installeren maar de computer liep weer vast te midden van de installatie.
Dus nu wil ik het via USB stick proberen. Ik heb de .exe file van w10 op mijn USB geplaatst, maar wanneer ik naar het bootmenu ga staat de optie USB er niet tussen. USB Boot staat wel degelijk op 'enabled'.
 
Je dient met de Media Creation Tool de USB stick te maken en bij een UEFi systeem dien je via het bootmenu de UEFI boot USB stick te kiezen, bij een niet UEFI systeem kan de voorleur via de bios worden ingesteld, Lenovo heeft daar een proces via de uefi voor.
Of het een UEFi systeem is kan ik niet vinden.

Over welke exe je hebt weet ik niet maar dat werkt sowieso niet, je hebt een usb stick nodig met de installatie bestanden.
 
Download het hulpprogramma op deze pagina, sla dat op.
Vervolgens sluit je een usbstick van minimaal 4 Gb aan en daarna start je dat hulpprogramma.
Volg de aanwijzingen, kies voor USB flashstation voor andere pc maken als dat gevraagd wordt en volg daarna weer de aanwijzingen.

Nu even geduld hebben, kan enige tijd duren.
Als het programma klaar is en de stick is gereed krijg je een melding.
Daarna de aanwijzingen van L.P . hierboven volgen.
 
Bedankt voor de hulp!! De herinstallatie van windows is gelukt ! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan