Word document invoegen in ander word document

Status
Niet open voor verdere reacties.

bierent

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2012
Berichten
377
Hallo,

Ik heb momenteel meerdere onderzoeksdocumenten welke ik in een document wil verwerken.
De onderzoeksdocumenten heb ik als bijlage dus ik wil eigenlijk dat de kopteksten niet meegenomen worden in de inhoudsopgave en dat de figuren apart genummerd zijn in de bijlage.
Hoe is dit mogelijk?

Groet,
Berend
 
Je zou met een Hoofd- en subdocumenten kunnen werken, bijvoorbeeld. Dan ben je heel flexibel in het aanpassen van je document. Kopteksten kun je inderdaad prima los inregelen als je gebruik maakt van Secties. Dan kun je in elke sectie andere opmaak verzinnen voor die sectie. Of dat handig is, mag je zelf bepalen :). Wil je bepaalde koppen niet meenemen in een inhoudsopgave, zorg er dan voor dat je aparte stijlen maakt voor die koppen. Die baseer je qua opmaak op de stijlen waar ze verwant mee moeten zijn, maar je haalt ze dan weg uit de lijst met stijlen die de inhoudsopgave bepalen. Ben je in één keer klaar. Figuren nummeren kun je ook doen per sectie, dus dat is ook te doen.
 
Dank voor de reacties.
Andere style is inderdaad wel logisch en zou inderdaad moeten kunnen werken voor de koppen.
Enkel kan ik niet vinden hoe je figuren kunt nummeren per sectie. Zou je hier nog wat dieper op ingaan?
 
Ik heb er nog niet naar gekeken, maar ik zal er vanavond nog even wat tijd in steken. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan