Wordpress woocommerce

Status
Niet open voor verdere reacties.
https://nl.wordpress.org/plugins/woocommerce/

WooCommerce is volledig aanpasbaar en uitbreidbaar:

Kies een ontwerp dat bij jouw merk en branche past.
Breid de winkelfunctionaliteit uit met gratis en betaalde extensies: voeg functies toe en integreer plaatselijke en wereldwijde eCommerce-webservices.
Inspecteer de core-plugincode en pas aan wat je maar wilt.
Gebruik hooks en filters om functies aan te passen.
Bouw voort op de fundering van de REST API en webhooks.

Ontwerp je winkel met thema’s en blokken

WooCommerce store design starts with a theme of your choice. There are hundreds of free and paid themes available, including Storefront by Automattic — it’s free to all stores and you can choose to have it installed for you during the guided setup.

Storefront offers deep WooCommerce integration and prioritizes speed and uptime. You can add your brand and define your style by customizing Storefront yourself or adding one of several industry-themed Storefront child themes.

Personaliseer het ontwerp van je winkel nu nog meer met WooCommerce Blocks (beschikbaar in WooCommerce 3.6 en hoger). Gebruik deze functie om productselecties of afzonderlijke producten aan een pagina toe te voegen, voor een naadloze integratie van commercie in content.

Dus je moet er wel wat voor over hebben en willen doen!
 
Toch best interessant ;)
Ja, inderdaad, leuk leesvoer. Het is interessant, het is leerzaam, ga ermee klooien op een test server, weet ik veel, doe wat. Maar zo leer je het wel.

Werkt WooCommerce met mijn thema?

Yes! WooCommerce will work with any theme, but may require some styling. Please see our codex for help. If you’re looking for a theme with built in WooCommerce integration we recommend Storefront.

https://wordpress.org/support/plugin/woocommerce/
 
Laatst bewerkt:
Ik ga er zeker eens naar kijken dit weekend.
 
php4u : Javascript kan, maar ik vind het niet echt een heel nette oplossing.
Mee eens, dit laat ik dan verder voor wat het is. Er verschijnen meldingen die volgens de officiële JS syntax in orde zijn maar volgens Wp/Wc niet, ppfffff.
Bijvoorbeeld bij for (i = 0; i < getal; i++) { ... } komt er een melding dat i++ niet mag, huh?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan