Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: voorwaardelijke opmaak

Junior Member
    Vraag is opgelost

voorwaardelijke opmaak

Dag,

In het bijgevoegde bestand kun je uit de dropdown list bij C24 kiezen. Bij D24 maak je op basis van C24 de keuze. Nu heeft iemand C24 gewijzigd waardoor er een verkeerde keuze staat in D24. Hoe kan ik D24 een kleurtje geven (met voorwaardelijke opmaak) als er een verkeerde combi ontstaat. Zie bijlage
    Bijgevoegde bestanden Bijgevoegde bestanden

Giga Senior AlexCEL's avatar
    Afstand tot server
    ±117 km
    Beetje cryptisch opgescheven. Wat is een verkeerde combi? Kleine toelichting kan voortaan geen kwaad denk ik. Ik heb het nu uitgevogeld: activiteit die met 3 begint kan niet bij work package 2 horen. Dan wil je een kleurtje.

C24 en D24 zijn leeg in je voorbeeld, daar betreft het C5 en D5. Gebruik voor D5 als VO-conditie bijv.
    Code:
    =LINKS(D5;1)<>DEEL(C5;3;1)
    Edit: Klopt het dat bij WP1 geen activiteiten horen? Heb voorbeeldje bijgevoegd, hierin heb ik bovenstaande conditie uitgebreid om hiermee rekening te houden. Zo nee, kun je het weer weghalen. Ik heb de gegevensvalidatie in kolom B ook "dynamisch" gemaakt, zodat alle witregels niet in de keuzelijst komen.
    Bijgevoegde bestanden Bijgevoegde bestanden
    Laatst aangepast door AlexCEL : 27 March 2020 om 07:11
    -- een (excel) voorbeeldbestandje zegt meer dan 1000 woorden --

Junior Member
    Dank voor de hulp. Het is weer gelukt, ik kon gisteren blijkbaar niet meer helder denken excel overdosis ;-)

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren