Website om games te downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

yanik

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2011
Berichten
316
Ik ben nieuwsgierig. Hoeveel mensen heb je nodig voor een website waar maximaal 10 moderne 3d games en eventueel accessoires kunnen worden gedownload?
Het gaat als volgt:
De games worden gemaakt door derden, het enige wat je hoeft te doen is deze uploaden opdat ze gedownload kunnen worden. De accessoires, zoals extra's als, bijvoorbeeld: nieuwe wapens, worden ook door een ander bedrijf (eens in de zoveel weken of maanden) gemaakt en je hoeft ze alleen maar te uploaden. Het aantal downloads kan in de miljoenen oplopen. Hoeveel mensen heb je hiervoor nodig?
Kan iemand het mij alsjeblieft vertellen?
 
Eentje, misschien twee, misschien wel drie, maar misschien wel honderd als je de taken lekker abstract verdeelt.
Om eerlijk te zeggen zijn dit zinloze vragen die bij je opkomen als je iets wilt opzetten. Alles moet namelijk groeien.
Vrijwel elke website die ooit gestart is, is met een paar mensen begonnen om later uitgebreid te zijn tot een bedrijf met tientallen, honderden of duizenden werknemers.

Ik herinner me dat je de afgelopen jaren al vaker zulke opmerkelijke vragen stelde, waarop toen al concreet antwoord is gegeven. Dus is het niet handig om die eens terug te lezen?
 
Laatst bewerkt:
Google, opgericht door twee mensen, tegenwoordig 85.000 in dienst
Microsoft, begonnen door twee mensen, tegenwoordig zo'n 120.000
Een vrij onzinnige vraag dus, want wat wil je bereiken, een kleinschalig verdienmodel of een grote firma worden?
 
Ik dacht dat wel duidelijk was en had dus blijkbaar onterecht dit weggelaten... ;)
 
Diverse vergelijkbare vragen in het verleden van ts :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan