CCleaner boxed

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Ik wil op meer dan één computer CCleaner installeren.

Op een forum lees ik:
If you bought a boxed copy of CCleaner Professional at a retail store, you may be able to install it on more than one computer.

Ik heb een betaalde versie met abonnement die ik slechts op één computer kan installeren.

Ik heb op verschillende websites van computerketens gekeken, maar vind nergens de mogelijkheid om een "boxed copy" van CCleaner te kopen.
Wie weet een winkel(keten) in het midden van het land waar ik CCleaner kan kopen. Wie weet er waar ik dit kan kopen?
 
Volgens mij overgenomen door Avast en daar kun je heel wat over lezen op internet. Mensen hadden voor 'lifetime' betaald en dat werd zo maar de nek omgedraaid. Ze moesten weer gaan betalen. Punt is dat software-ontwikkelaars consument-onvriendelijk beleid maken. Ze willen dat je gebruik maakt van automatische verlenging (veel te duur/oplichting) en dan dwingen ze eerst de persoonlijke-, betaalgegevens, bankrekeningnummers te geven voordat je het product überhaupt kunt activeren. Schande en nog eens schande. Ze zeggen dat je die dwangmatige abonnementverlenging kunt stopzetten in jouw account maar als je dat doet gaat het gepaard met angstaanjagerij dat jouw huidige product stopgezet wordt of niet meer zal werken. Gelogen natuurlijk maar veel mensen denken dat moet ik maar niet doen. Een vies vuil en smerig rotbeleid. De consument bepaald zelf wel hoe ze een product willen kopen en welke prijs ze willen betalen.
 
Ik wil CCleaner evt. installeren op de computers van anderen die ik regelmatig help. Een automatisch geüpdatete versie is gemakkelijker dan de gratis versie die je zelf steeds moet installeren.
 
Ik houd met PatchMyPC ook CCleaner (free version) automatisch up-to-date.
Dat doet PatchMyPC via de task scheduler eventueel zelfs 'onzichtbaar', echt heel netjes geregeld.
 
Is dat wel legitiem? Krullenbol?

Een gratis versie doet ook dingen, en voor mensen die er niet zo veel verstand van hebben, is dat (mijn mening) genoeg.

Ik zou mijn geld niet weg willen geven aan een programma wat ik op andere hun pc zet. Dan zou ik ook de controle willen van die pc, maar dat heb je niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan