• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Berekenen folie kosten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theunie1965

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2018
Berichten
197
Hallo allemaal.

Kort geleden heeft iemand op dit mooie forum mij geholpen met het maken van een excel bestandje, waar ik heel dankbaar voor ben.

Maar ik zou het toch graag wat overzichtelijker willen hebben, en wel alles in het rood mag van mij weg en zoals het in het geel gemarkeerde dat mag blijven.
Nogmaals ik ben een leek in excel en snap niets van de formules ook met google kom ik er niet uit, zou mij iemand kunnen helpen aub.
Zie bijlage als er vragen of onduidelijkheid zijn dan hoor ik het wel.

Gr Theunie
 

Bijlagen

  • Berekenen Folie kosten.xlsx
    11,1 KB · Weergaven: 37
Goedemorgen,

Ik kan me herinneren dat ik dit heb gemaakt.
De verwijzingen heb ik een beetje aangepast en de kolommen zijn verborgen.

Is dit wat je zoekt? (Je gaat er vanuit dat je te allen tijde je snijverlies meeneemt in de prijs?)
 

Bijlagen

  • Berekenen Folie kosten.xlsx
    10,8 KB · Weergaven: 31
Goede morgen JVeer

Klopt nu herinner ik mij u naam ook weer, ja het snij verlies moet gewoon in de totaal prijs mee worden berekend.

Ik heb nog een vraag als het mag als ik een excel bestand heb waar rechts zeg vier kolommen staan en een hoop rijen.
Nu komt het de rijen zijn erg hoog omdat daar het voorbeeld staat van de folie met tekst enz enz nu zou ik graag in het zelfde tablet rechts dit bestand er in willen hebben staan zodat ik links alles kan in voeren en rechts de
formules heb staan om de folie te berekenen maar ik wil daar dan kleinere rijen hebben is dat mogelijk om een tablet in twee te splitsen
hopelijk snapt u wat ik bedoel en probeer uit te leggen

Gr Theunie uit Limburg
 
Ik begrijp het niet helemaal. Bedoelt u niet gewoon dat de rekentemplate wat meer naar rechts staat?
 

Bijlagen

  • Berekenen Folie kosten.xlsx
    10,9 KB · Weergaven: 28
zie voorbeeld blad 1 dat alles wat na Kolom H Komt dat daar de rijen weer een normale hoogte hebben en Links van kolom H de rijen zo hoog blijven
 

Bijlagen

  • Berekenen Folie kosten-3.xlsx
    11,7 KB · Weergaven: 43
Dat kan. Ga Naar:

Beeld -> Nieuw venster -> GA weer naar Beeld en klik dan op alle vensters. -> Selecteer het vakje naast elkaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan