Outlook vanzelf bijlage laten uitprinten

Status
Niet open voor verdere reacties.

victrim

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2011
Berichten
2
Beste,

Ik probeer te realiseren dat outlook vanzelf mijn facturen die naar mijn facturen@ e-mail adres gaan uit print. Op deze manier kan ik makkelijker mijn administratie bijhouden.
Nu heb ik dit al met regels geprobeerd maar toch werkt dit niet zo.

Hij mag van mij alle mails inkomend met bijlage uitprinten.

Heeft iemand hier een oplossing voor? Hoeft niet perse met outlook, als het maar werkt.


Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
 
Attachments m.b.v. regels printen gaat niet volgens Microsoft zelf. Had je vast ook al gelezen.

Dan kun je nog iets met VBA proberen. Zat voorbeelden online te vinden. Of je koopt een stukje software. Bijv. (is maar de eerste de beste link in Google, er zijn er vast meer) -> http://www.sperrysoftware.com/Email-Tools/product/auto-print/

Dat klopt, Ik had zelf ook al redelijk veel geregeld. Maar het leuke is ik heb hem regelmatig werkend bij office zelf. Dus wellicht doe ik iets fout vandaar. Alles wat ik op google vind zijn oude berichten van een tijd terug. Hoopte dat er nu wat beters voor gevonden is.

Ik wil gerust hier wat voor aanschaffen, maar dan ben ik natuurlijk wel benieuwd wat daadwerkelijk werkt. Vandaar de forum vraag. Als iemand het werkend heeft ben ik benieuwd hoe. Als dat werkt schaf ik dat gerust aan.
 
Sorry. Is al een tijd geleden dat ik iets geprint heb, vrees dat ik je er niet verder mee kan helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan