orange, premium sms onterecht aangerekend

Status
Niet open voor verdere reacties.

u790105

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2017
Berichten
174
ik heb een kolibrie gsm abonnement van 15 euro per maand bij provider orange in belgie
nu zie ik dat er 2 premium sms (4 euro)aangerekend is buiten abonnement
heb nochtans geen sms bericht verstuurd naar speciale nummers
heb wel 2 franstalige reclame sms gekregen
is dat de oorzaak van die aanrekening
 
Ik zou eens kijken of je geen automatische SMS'jes hebt gestuurd via een app. Wat was de strekking van die reklame SMS?
 
heb wel 2 franstalige reclame sms gekregen
Indien deze aan jou zijn gestuurd onder het mom van een "wazige abonnementsdienst" die je zonder te weten bent aangegaan, dan ja.
Log in op je account bij Orange en bekijk je gebruik en bijbehorende specificatie, dan zal de oorzaak ( boosdoener ) met de in rekening gebrachte kosten snel duidelijk worden.
 
aan PHP4U ?wat bedoelt u met strekking,ik heb die 2 franstalige smsjes direct verwijderd
 
Nou, waar die reclame over ging....wasmiddel, makeup, matrassen, nieuwe auto...?
 
ik heb die premium sms berichten met speciale nummer laten blokkeren door orange
 
oké, duidelijk, geen antwoord op de vragen...jammer.
Succes ermee.
 
aan scrapheap,ik heb die franstalige sms direct verwijderd,ik weet niet meer wat er in stond,sorry
ook dank aan iedereen voor de goede informatie die ik gekregen heb van jullie
 
Onderwerp: orange, premium sms onterecht aangerekend

dank aan allen voor de goede innformatie
probleem is opgelost
 
sms gekregen van provider orange dat die 4 euro buiten abonnement verkeerd gefactureerd was ,en niet moet betalen,ze hebben zich verontschuldigd voor de verkeerde aanrekening.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan