liever geen bovenrandje

Status
Niet open voor verdere reacties.

JEPEDEWE

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
Berichten
1.682
Hallo,
Als ik een formulier aanmaak dan krijg ik er steeds het "bovenrandje"... en ik heb dat liever niet
Waar in de settings kan ik dat "uitzetten"?
Bedankt

randje.jpg
 
Lijkt mij dat na 33 keer bekeken te zijn, de vraag ook met de afbeelding niet duidelijk is.
 
Of het antwoord niet voor de hand liggend misschien..
Normaal kan hier de naam van het formulier staan tenzij je in de settinngs bvb een spatie in gaf, dan staat er niets maar de witte bar blijft er wel staan, en het icoontje ook, en de vraag is hoe ik dat weg krijg
 
Je kunt alle randeigenschappen uitzetten, dan verdwijnt de menubalk (dat is het) ook.
 
Ik vind de juiste eigenschap niet om deze menubalk weg te krijgen Michel
Tip?
Bedankt
 
Heb je bij <Randstijl> de optie "Geen" gekozen? Dat moet namelijk wel.
 
randstijl staat op "geen"
nog steeds de menubalk
 
Alle navigatieknoppen staan uit? Alle Min-max, sluitknoppen etc. staan uit?
 
Naar mijn weten kan je wanneer je een nieuw formulier maakt (dus ontwerpweergave) de rand e.d niet weghalen. Wanneer het formulier in formulierweergave laat zien dan is dit wel mogelijk.

gr. Pletter
 
Naar mijn weten kan je wanneer je een nieuw formulier maakt (dus ontwerpweergave) de rand e.d niet weghalen. Wanneer het formulier in formulierweergave laat zien dan is dit wel mogelijk.
Wat bedoel je daar mee? In de Ontwerpweergave ís er geen rand.
 
De TS zijn vraag: "Als ik een formulier aanmaak dan krijg ik er steeds het "bovenrandje""

In ontwerpweergave zie je altijd een rand (ruimte) waarin het icoontje staat alsmede formulier sluiten e.d
Enkel als je in formulierweergave gaat kan je dit weghalen.

gr. Pletter
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt ook, maar ik denk dat TS dit niet bedoeld maar als je echt in ontwerpweergave staat en dan kijkt naar de ruimte waarin het icoontje staat met formuliernaam en de diverse knoppen om te sluiten e.d.

En die kan je volgens mij zolang als je in ontwerpweergave bent niet weghalen door instellingen buiten het formulier om.
 
Ik ken TS wat langer dan vandaag, en het lijkt mij sterk dat hij dat bedoelt :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan