Android auto

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Berichten
1.399
Telefoon Galaxy A& (2018)
Navigatie is VW Golf
Als ik de telefoon met de USB aansluit op op de VWradio/navigatie (RNS???) werkt het in eerste instantie goed, maar krijg later de meldingen "Unable to pair".
Ook: "Importt failed. Please try again and check wheter the BT divice Galexy A7 (2018) allows connections" (keuze toetesen Cansel of Retry)
Ook: "Kan niet verbinden met VW radio"
En: Galexy is connected.
Ongetwijfeld heb ik een fout gemaakt met de instellingen op mijn telefoon, maar wat is het juiste?
Alvast dank voor uw aandacht.
 
Heb je Bluetooth wel open gezet om te scannen naar je auto?
 
Toevallig meer dan 4 telefoons in de bluetooth lijst staan van de auto? Daar kan het bij een golf nog wel eens misgaan.
Enige probleem is, als je de auto tweedehands heb aangeschaft, je alleen telefoons uit de lijst kunt verwijderen als die telefoon op dat moment gepaired is, staan er telefoons in van de vorige eigenaar wordt het een bezoekje aan de dealer (of iemand anders met VCDS spul)
 
Geen idee, hij heeft het goed gedaan. wat waar "Allows connection"
 
Jouw A7 moet wel binnenkomende BT-verbindingen toestaan.
Normaliter moet je daar bevestigend op antwoorden als je in het BT-scherm bent bij Instellingen.

Overigens was het zo dat je Android Auto to zeer recent alleen via de usb verbinding ( met kabel dus ) kon gebruiken maar da is niet meer het geval.
Er is deze week een update van Android Auto uitgekomen waarbij ook een verbinding via BT mogelijk is.

De vraag is dus welke versie je gebruikt, de meest recente of de voorlaatste want in het laatste geval zal de vraag over BT niks met Android Auto te maken hebben maar met de koppeling van de telefoon voor handsfree gebruik via het multimedia systeem.
 
Bij de start werkt het goed maar dan komt de vraag steeds terug "Allow connections, (cansel of retry)". Morgen maar weer proberen, bedankt zover.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan