DVDVideosoft/vidnotifier.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

franciscusc

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
Berichten
91
Na een scan met Scancircle de waarschuwing:"Ontbrekend opstartprogramma
Het programma dat door dit opstartproces wordt aangeroepen lijkt niet (meer) te bestaan en vertraagt dus onnodig het opstarten van uw computer". Het zou gaan om" c:\program files(x86)\common files\dvdvideosoft\lib\vidnotifier\vidnotifier.exe "
Advies: Taakbeheer>opstarten>het programma uitschakelen. Probleem is echter dat dit programma nergens te vinden is. Wat is hieraan te doen?

Nog een keer CCCleaner laten draaien en bij Opstart het betreffende programma nu wel gevonden! Ik heb het uitgeschakeld. Moet ik er verder nog iets mee doen?
 

Bijlagen

  • details.pdf
    117,4 KB · Weergaven: 70
Laatst bewerkt:
Hallo, Het klinkt alsof er een vermelding is van een ontbrekend programma want in een map kan je een programma natuurlijk niet uitschakelen en u laat de opdracht tot opstarten met "uitschakelen" nu dus overslaan. Dat ongeldige vermeldingen leiden tot vertraging trek ik trouwens in twijfel. De computer krijgt na enkele jaren met Windows gedraaid te hebben, doorgaans meestal honderden ongeldige vermeldingen van allerlei soort. Deze vindt een register op-schoon programma, zoals ook in CCleaner zit. Lees wel de lijst die dit opstelt voordat u toestemming geeft om te repareren en als CCleaner geen backup maakt van het register dan zit deze in een systeemherstelpunt, wanneer u bij Systeemherstel schijfruimte daarvoor reserveert. Prettig weekend
 
In Ccleaner niet kiezen voor Uitschakelen maar voor Verwijderen, immers, het programma is niet meer op de pc aanwezig.
Daarna kijk je in het aangegeven pad of de map van dvdvideosoft nog in Common Files aanwezig is.
Zoja, dan ook deze map verwijderen.
Deze is waarschijnlijk achter gebleven na een onvolledige of onjuiste de-installatie.
Probleem opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan