• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Datums opnieuw laten beginnen in een bestaande reeks

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.660
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Laatst bewerkt:
Een goed gebruik is om de vraag hier te stellen anders heeft de zoekfunctie weinig nut. Verder niet naar gekeken want elke oplossing is al snel te moeilijk.
 
Dat is al de zoveelste keer dat je met dergelijke opmerkingen komt en dat ben ik zat. Ik zit niet verlegen om onnodige antwoorden. Je helpt iemand of je helpt iemand niet. Ik help mensen zonder daar voorwaarden aan te verbinden en zonder gezeur. Er bestaat een negeerlijst als je geen antwoorden wilt geven.
 
Er staat veelvuldig in je berichten: 'Ik help mensen en geen gezeur".

Als wij jou helpen krijgen we steeds gezeur dat iets niet werkt waar jezelf debet aan bent.
 
Laatst bewerkt:
het is zelfs een gok wat precies de vraag is.
Er zit geen regelmaat in je datums, woensdagen en zaterdagen, maar niet steeds om en om.
Dus best betere omschrijving meesturen.
 
Eens met cow18: kan geen logica ontdekken in je document; snap eerlijk gezegd ook niet wat je nu precies wilt
 
hallo Senso, je hebt het steeds over de A kolom die veranderd.
moet de B kolom mee veranderen of???
 
Hier een gokje voor kolom A (deze formule reageert alleen op de datum tov. kolomA)
Zet in A7 deze:
Code:
=A3-REST(A3-26;42)+2
wel goed testen.
als hij ook op de waarde in kolom B moet reageren, hoor ik het wel,
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan