eu.visitorreturns.xyz

Status
Niet open voor verdere reacties.

model

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2011
Berichten
139
Goede avond,

Vandaag kreeg ik het volgende binnen op de computer , met het logo van telenet ,een enquête ...

dan komen de vragen , ben je tevreden,zou je het iemand anders aanraden etc ,controleren van je e-mail en dan de melding dat je in aanmerking komt voor een geschenk , dit heb ik niet gedaan ( dus geen geschenk gekozen ) omdat gratis niet bestaat en dan dacht ik ,dit komt niet van Telenet .

het komt denkelijk van wat bovenaan staat in de balk eu.visitorreturns.xyz . je kan gewoon niet verder werken op de laptop , dus het zal niet van telenet geweest zijn.Ik heb op de laptop een aangekochte McAfee internet antivirus staan , en een gratis malwarebytes ...beiden heb ik laten scannen .Maar jammer genoeg heb ik nadien het probleem nog gehad .

en nu de vraag ...hoe krijg ik dit eraf ?

graag jullie hulp ....met dank

françois
 
Op welke pagina kreeg je deze crapzooi?

In de meeste gevallen is het gewoon een kwestie van de webpagina afsluiten en verder browsen.
Dit is gewoon een schimmige redirect-advertentie.
 
Hallo PHP4U,

ik was aan het typen op de site van tweedehands dat het voor de éérste keer binnenkwam

daarnet kreeg ik het terug , maar heb er niet opgelet

kan ik er dan verder niets aan doen ...en waarom stopt de McAfee en Malwarebytes dit niet ( dus verhinderen dat zoiets binnenkomt )

grt en al dank voor de supper snelle reactie
 
Ik raad een ad-blocker, U-block of Ghostery aan.
 
Hallo,


heb momenteel adblocker plus gekozen ...werk met google chrome , dus afwachten MAAR ik heb hem nu even moeten uitzetten , kon niet inloggen op het help mij !!

grt
 
hallo dorado,

morgen zoek ik adw cleaner op en installeer het ( enfin vandaag ...zie dat het al 0:09 uur is !! )) oei !!!
 
Goedemorgen. Veel advertentiemalware staat als add-on bij add-ons en extensies in het menu van de Internetbrowser. Het kan meegekomen zijn met andere software of misschien een download helper, wat een klein .exe bestand is wat aan een download voorafgaat.

Mocht dit nog geen uitsluitsel bieden, draai dan het programma AutoRuns van Sysinternals om een lijst te krijgen van alles wat er opstart op de computer en controleer onbekende namen met Google, vooral in de forums van de zoekresultaten. Gekleurde regels hebben ongeldige certificaten of onbekende uitgever. Groene regels zijn nieuw gevonden programma's die opstarten, sinds de laatste scan. Dat laatste is belangrijk omdat veel malware andere malware (laat) downloaden. Hiermee heeft u wel een paar uur werk maar veel meer zekerheid dat er geen malware of spyware op de computer aanwezig is. U blijft ook kijken bij Programma's en onderdelen in Windows en in de programmagroep Opstarten.

De vraag lezende kan ik ook niet helemaal uitsluiten dat er toestemming is gegeven voor het geven van meldingen en dat u deze heeft aangeklikt. Daarvoor moet u in het menu van de browser bij Meldingen zijn en kijken welke sites daarvoor toestemming gekregen hebben. Zoek bij Help in het menu eventueel naar Meldingen.
 
Hallo,

ondertussen het probleem niet meer gehad ...hopelijk blijft het zo

allen bedankt

groeten.........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan