Skype probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.417
Hallo, als ik skype, dan hoor ik de andere kant wel, maar de andere kant hoort mij niet.
Ligt dat aan mij? En zoja, wat ,moet ik instellen?
 
En heb je de instellingen voor audioapparaat al geprobeerd. Daar kan je testen of je microfoon wel werkt.

Is het op een laptop? Deze misschien via HDMI aan beeldscherm gekoppeld? Kan roet in het eten gooien.
 
*Edit, bericht werd twee keer geplaatst.
 
Bedankt. ik kom er niet uit welke instellingen ik moet hebben. Het is een ;laptop, maar niet via HDMI verbonden.
 
Ik weet niet welke van de 3 microfooninstellingen ik moet nemen. Ik heb er bijna geen ervaring mee. Kan je me nog verder leiden?
 
Kan iemand mij verder helpen met de microfooningang welke ik moet nemen?
 
Je probeert ze toch gewoon 1 voor 1...dan merk je vanzelf welke er werkt...
Ik kan niet in jouw hardware kijken dus....
 
W10 > Typ gewoon Geluid > Dan Geluidsinstellingen en daar staat ook de microfoon bij. Kun je testen en Problemen oplossen

Mogelijk bij Skype onder > Instellingen of Opties > Controleer > Geluidsapparaten = Sound Device > Audio In en -Out
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg dit te zien bij geluidsinstellingenKnipsel.PNG
 
Ja, en..?
Je kunt in het bovenste vak op het pijltje klikken ( Microfoon ) en daar een andere kiezen als er meer dan 1 beschikbaar is.
Daarna bij Uw microfoon testen kijk je of de gekozen microfoon werkt...
Zo moeilijk is dat toch niet..?:rolleyes:
 
Het is niet moeilijk, maar bij microfoon testen staat geen knop en er gebeurt nietsKnipsel.PNG
 
Heb je in de microfoon gepraat en zie je dan geen beweging op die lijn? En is jouw microfoon (Uw invoerapparaat kiezen) geen > Microfoon (USB Audio Device)?

Problemen oplossen gedaan?

Om de microfoon/geluid volledig te testen (of er opgenomen wordt), type voice (recorder) in het zoekvak en kies voicerecorder en neem een stukje op. Verzin maar een tekst.