Skype probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.417
Hallo, als ik skype, dan hoor ik de andere kant wel, maar de andere kant hoort mij niet.
Ligt dat aan mij? En zoja, wat ,moet ik instellen?
 
En heb je de instellingen voor audioapparaat al geprobeerd. Daar kan je testen of je microfoon wel werkt.

Is het op een laptop? Deze misschien via HDMI aan beeldscherm gekoppeld? Kan roet in het eten gooien.
 
*Edit, bericht werd twee keer geplaatst.
 
Bedankt. ik kom er niet uit welke instellingen ik moet hebben. Het is een ;laptop, maar niet via HDMI verbonden.
 
Ik weet niet welke van de 3 microfooninstellingen ik moet nemen. Ik heb er bijna geen ervaring mee. Kan je me nog verder leiden?
 
Kan iemand mij verder helpen met de microfooningang welke ik moet nemen?
 
Je probeert ze toch gewoon 1 voor 1...dan merk je vanzelf welke er werkt...
Ik kan niet in jouw hardware kijken dus....
 
W10 > Typ gewoon Geluid > Dan Geluidsinstellingen en daar staat ook de microfoon bij. Kun je testen en Problemen oplossen

Mogelijk bij Skype onder > Instellingen of Opties > Controleer > Geluidsapparaten = Sound Device > Audio In en -Out
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg dit te zien bij geluidsinstellingenKnipsel.PNG
 
Ja, en..?
Je kunt in het bovenste vak op het pijltje klikken ( Microfoon ) en daar een andere kiezen als er meer dan 1 beschikbaar is.
Daarna bij Uw microfoon testen kijk je of de gekozen microfoon werkt...
Zo moeilijk is dat toch niet..?:rolleyes:
 
Het is niet moeilijk, maar bij microfoon testen staat geen knop en er gebeurt nietsKnipsel.PNG
 
Heb je in de microfoon gepraat en zie je dan geen beweging op die lijn? En is jouw microfoon (Uw invoerapparaat kiezen) geen > Microfoon (USB Audio Device)?

Problemen oplossen gedaan?

Om de microfoon/geluid volledig te testen (of er opgenomen wordt), type voice (recorder) in het zoekvak en kies voicerecorder en neem een stukje op. Verzin maar een tekst.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gepraat, maar zie geen beweging.Er zijn 2 keuzes: 1 Sterop-mix (Realtek HD) en Microfoon (Realtek HD) beide geprobeerd, maar niets. Zal,er wel een mic inzitten?
 
Blijkbaar dus niet, tenminste, een DESKTOP pc heeft standaard geen microfoon, laptops wel omdat daar ook een webcam in zit.
Als je dus een desktop pc hebt ( want dat vermeld je nergens ) moet je natuurlijk wel eerst een microfoon aansluiten.
Dat kan via de aansluitingen achterop of via een usb poort als je een daarvoor geschikte microfoon koopt.
 
Ja, hoe kan ik dat weten of er een microfoon ingebouwd is. Probleemoplosser zou dat moeten kunnen aantonen. Anders koop een USB-microfoon van Logitech en die werken wel. Kijk ook nog eens onder Geluid > Instellingen voor geluidskaart onder de GodMode.

Hoe maak je de GodMode? Maak een nieuwe map en geef die de volgende naam:
GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

Kijk onder Geluid

Het is een ;laptop, maar niet via HDMI verbonden.
 
Laatst bewerkt:
Krijg dit ter zien.
Het is een HP laptopKnipsel.PNG
 
Wat denk je zelf, een microfoon onder Afspelen of Opnemen…?
 
Laatst bewerkt:
Beste mcl,
Heb jij gezondheidsproblemen? Geef dat aan, want nu heb ik het idee dat je mensen voor de gek zit te houden. Ik heb gezondheidsproblemen. Je plaatst weer een screenshot, wat heel goed is, maar dan denk ik waarom kijk je niet iets verder dan je neus lang is. Je kunt, waar het groene vinkje staat toch aanklikken en dan onder > Eigenschappen en kijken hoe en wat? Nog steeds weet ik niet of je probleemoplosser gebruikt hebt. Die lost meestal dergelijke problemen binnen één seconde op.

Rechts van de microfoon zie je ook een niveaubar (streepjes). Schreeuw wat in de microfoon en je kunt deze zien bewegen of niet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan