• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Klantnummer moet medewerker in tonen uit 2e tabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwitje

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2018
Berichten
9
Beste leden,

Ik wil graag in het tabblad verkocht de naam van de medewerker tonen die in tabblad aanpassing vermeld staat. Ik heb een beginnetje gemaakt maar loop er op vast. Ik heb met vert.zoeken een poging gedaan. In beide tabbladen komen klantnummers voor. Op basis van dit klantnummer wil ik graag kolom 3 medewerker tonen. Als ik nul of ONWAAR invul geeft hij een fout als ik 1 invul of WAAR het wel de initialen van kolom 3 in tabblad verkocht maar het klopt niet. Klantnummers kunnen bij aanpassing meerdere malen voorkomen. De medewerker is elke keer hetzelfde. Ik heb een voorbeeld bijgesloten. Graag jullie hulp.

Met vriendelijke groet,

Erwin
 

Bijlagen

  • Klantnummer moet medewerker tonen.xlsx
    22,1 KB · Weergaven: 28
probeer deze eens:

PHP:
=INDEX(Tabel1;VERGELIJKEN([@[Klantnr.]];Tabel1[Klantnr.];0);3)
 
Opgelost

Beste SjonR,

Ik heb het getest het werkt perfect ook in mij originele document. Niet in alle gevallen stond het klantnr. in aanpassingen. Hier komt zoals verwacht #N/B te staan. Dit komt zo weinig voor dat dit prima handmatig aan te vullen is. Hartelijk dank. Hier was ik niet uitgekomen.

Met vriendelijke groet,

Erwin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan