WD my pasport ulta 1 TB herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Koop een nieuwe, staat niet voor niets slecht bij, wordt steeds slechter, is model kliko.

En parameter R impliceert F dus die hoef er echt niet bij maar alle reserve sectoren zijn op, wordt trekken aan een dood paard.

Heeft dus niets te maken dat de schijf was uitgeleend.
 
zal het dan maar opgeven zeker???dus,bij deze stop ik met het onderwerp
 
Laatst bewerkt:
Hallo

"zal het dan maar opgeven zeker??? "

Met het resultaat van # 18 , is het inderdaad einde oefening.

Deze schijf zal nooit meer stabiel / betrouwbaar werken.

Ik zou er toch mijn data niet op durven wegschrijven ...

Je weet nu meteen ook wat er aan de basis lag van het "mysterieus" verdwijnen van de data ...

Peter
 
Je kunt toch de opdrachten uitvoeren. Je hebt toch ook een screenshot geplaatst van schijfbeheer. Dan kun je de rest ook.
Open Deze computer > Ga op schijf G staan en > Rechtermuisklik > Eigenschappen > Controleren > Station scannen

Lukt dat niet dan uitvoeren met wat in de andere post 19 staat. En als laatste kun je hem formatteren onder schijfbeheer. Zorg dat je wel de juiste schijf hebt G.

Trek maar eens aan een dood paard. Kost niets.

Zorg altijd voor systeemkopieën, databack-ups en een bootmedium.

Je weet nu meteen ook wat er aan de basis lag van het "mysterieus" verdwijnen van de data ...

Ik weet het niet. Dochter wist alles en schijf is wel uit te lezen door recovery software en gegevens te herstellen. Vreemd. Dat zou dan toch foutmeldingen op moeten leveren. Maar goed data zijn hersteld, dan zou ik na de problemen toch maar formatteren. Niet doen, mij ook goed. Heel vreemd is dan > Inschakelingen 371 keer en Bedrijfsuren 820 uren!

Mijn My Passport zit op 14172 keer inschakelingen en 13496 bedrijfsuren.
 
Laatst bewerkt:
Met het uitvoeren van een schijfcontrole verandert er 0,0 aan de SMART-info !
Een volgende controle van Crystal Discinfo zal exact hetzelfde resultaat geven dus waarom iemand opzadelen met extra werk..?
Is gewoon zinloos, deze schijf staat op punt van overlijden en daarvoor is maar 1 advies van toepassing: AFSCHEID nemen en een nieuwe aanschaffen.
 
Ik ben benieuwd wat die dochter er precies mee gedaan heeft?
Het aansluiten aan haar smartphone vind ik al bijzonder klinken. En het feit dat dat ding nu helemaal kapot is vind ik hier bij al helemaal vreemd.

Heeft ze dat ding niet per ongeluk laten stuiteren?
 
Dus CrystalDiskInfo is altijd 100% betrouwbaar? Opzadelen met extra en zinloos werk? Ja, dat kan en mag, want zo kun je leren. Als je altijd maar niets doet, verandert er ook niets. Je doet vaak zinloze dingen, maar door zaken uit te voeren leer je wel hoe je andere zaken moet uitvoeren en hoe het op de achtergrond werkt, dus dan is het toch niet helemaal zinloos geweest. Juist als het waar is, dat de schijf defect is, is het een mooi oefenobject. En ik wil wel eens weten wat de toestand na formattering zal zijn. Eerst zien dan geloven. Jammer dat ik niet in Oostende woon, want dan kwam ik zo even langs.

Dergelijke schijven zijn niet echt gevoelig. Wel de juiste kabel en goede USB-poorten gebruiken. Deze schijven hebben geen aparte voeding. Laten vallen is niet aanbevolen. Maar goed, kijk naar mijn specificatie en ik gebruik deze al jaren en zeer intensief als dataschijf.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan