Wijzigingen worden niet doorgevoerd op WP-site

Status
Niet open voor verdere reacties.

Iris17

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2010
Berichten
118
hoi,

ben sinds erg lange tijd weer bezig met een website die ik gebouwd heb. Er zijn wat veranderingen nodig. Uiteraard is alles sterk verouderd (hoort niet zo, I know) maar na de nodige updates 'draait' de site weer.
Maar, wijzigingen worden niet opgepakt (ik wijzig iets op een pagina, druk uiteraard op 'save' maar dat is dan niet zichtbaar. Meerdere dingen al geprobeerd.

Kan het zijn dat een verouderde meer-talige plugin (qtranslate) wijzigingen verhinderd? Ben al met Polylang bezig maar daar snap ik (nog) niet zoveel van en werkt niet echt lekker met mijn (child)theme van customizr.

Iemand een tip voor me (na dagenlang al googlen en puzzelen weet ik niet meer wat ik kan doen....)

thx
 
Save is ook opslaan als 'draft', misschien moet je op Publish drukken? ;)
Als je denkt dat het aan je plugins ligt, waarom zet je die dan niet even tussentijds uit om uit te testen?

Misschien is een beginnershandleiding even een goed idee!
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig ben ik niet een zodanige beginner en heb ik deel 1 van het woordenboek Engels ook uit. Dus, dat scheelt.

De oplossing ook zelluf gevonden. Qtranslate XT downloaden en implementeren. And dat did work fijn! Toch mooi toch? ;-)

Thanks anyway.
 
Snap even niet wat wijzigingen met een translate plugin te maken heeft, tenzij je de vraag niet goed gesteld hebt.
Zou dat kunnen?
 
hoi Femke,

waarschijnlijk heb ik de vraag niet geformuleerd. Maar, heb nu wel bereikt wat ik graag wilde en dat heb ik gedaan door Qtranslate te verwijderen en de (beta)plugin van QtranslateXT te installeren. Met Polylang kon ik even niet zo goed uit de voeten omdat ik Qtranslate gebruikt had. Daarnaast heb ik een klassieke editor plugin geinstalleerd en nu heb ik voor mekaar wat ik graag wilde. uiteraard zou ik beter een modernere, nieuwere site kunnen beginnen met alle latest plugins en versies, maar helaas ontbreekt me het daar nu aan tijd.

Maar, ik heb de site nu up and running en ben blij (en heb weer het nodige geleerd)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan