Wifi antenne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat heb ik volgens mij net uitgelegd. Wanneer je direct op een bericht reageert is het onnodig om dat bericht te quoten. Wil je quoten op een eerder bericht dan druk je op de quote knop van dat specifieke bericht.
 
Leg aub... even uit hoe ik kan vb. reageren op post #19 zonder te quoten ? (louter als voorbeeld)
Dat is wat ik niet vind ...
 
Wanneer je direct reageert op het laatste ( bovenstaande bericht ) is quoten niet toegestaan...
Zó moeilijk is dat toch niet..?
Je mag wel quoten als je reageert op een bericht wat een aantal posten hoger staat.
 
Dat ding van AliExpress is een testbordje. Geen UTP naar Wifi converter.


Verder. Nog geen antwoord op de vraag of de Ring met een voeding of op accu werkt. Met voeding zou het al beter moeten gaan namelijk.

Als je huis geen signaal doorlaat, dan is de enige optie een buiten access point. Zoals al vermeld, bijv. Unifi.
 
In post 4 heb ik al geschreven dat het via een stroomkabel is.
Ik heb de oplossing voor dit probleem, ik heb hem van de muur afgehaald en is nu te koop.
Iemand interesse?
 
Laatst bewerkt:
Je hebt binnen toch Wifi, daar kun je je smartphone toch op connecteren hé ... zodat je 112 kan bereiken als het moet, zonder buiten te lopen ... (hopelijk nooit hé ...)

Wij dachten ook dat we via wifi konden bellen maar dat ging niet. De telefoon hadden we ingesteld op wifi bellen maar helaas.
 
@DigiCafee Ik reageer nu op jouw bericht nr #22.. zo kan het ook...
Dat blijven al die lappen quote-tekst compleett achterwege en in dit geval snap je zelf echt wel wat er in #22 stond....

Deze methode op een rij: ik heb nu 2x zeer kort maar duidelijk je aandacht getrokken
1. Met @ jouw naam...
2. Aangevuld met een link naar #22 waar ik op wil reageren.
3 .Als je alsnog wat tekst wilt quoten om het te verduidelijken, neem dan hooguit één regel, of paar regels die er toe doen en niet de hele quote.

Mss voegt dit wat toe waar je wat mee kunt en kunt ontdekken dat het echt kort kan?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan