Voor welke generatie Thinkpad X1 Carbon is deze bezel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

LWM

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Berichten
947
De bezel van mijn nieuwe Thinkpad X1 Carbon 5e generatie is destijds vervangen. De bestelde bezel bleek niet de goede. De opnieuw bestelde was wel goed. Ik heb de ongebruikte op marktplaats gezet, maar krijg de vraag voor welke generatie die is. Dat weet ik echter niet (moet voor gen. 1, 2, 3 of 4 zijn omdat 5 destijds de nieuwste was). Op de bezel zit een barcode sticker. Boven de barcode staat: P.N. SM10K80809. Onder de barcode staat: AP125000300KRD1A073V60101F0. Ik heb die codes ingevoerd op onderdelen-sites van Lenovo en op Google, maar er komt niets uit. Kan iemand mij verder helpen?
 
wat is een bezel.
 
Reactie op vraag van Puppy: De bezel is de rand rondom het beeldscherm. Bij de Carbon is dat een dunne flexibele kunststof lijst die met een plakfolie wordt bevestigd. Haal je hem er af, dan krijg je hem er nooit meer glad op.

Wat vreemd dat hij volgens Alie bestemd is voor de 5e generatie! De originele bezel die op deze X1 5e gen. zat was geplakt en had tevens een paar metalen hoekjes die precies rond het scherm pasten om de bezel er recht op te plakken. Die bezel was echter niet meer glad terug te plakken. Toen een nieuwe besteld (deze dus). Die had geen metalen hoekjes meer en de gaatjes van camera e.d. kwamen totaal niet overeen met de originele bezel (en dus niet met de laptop). Daarom nogmaals eentje besteld. Die had ook geen metalen hoekjes meer (dus lastig mikken), maar was verder identiek aan de originele bezel. Die zit er nu perfect op. Conclusie is dat er twee versies zijn van de X1 Carbon 5e generatie met verschillende positionering van de camera e.a. gaatjes. Maar nu weet ik dat tenminste. Hartelijk dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan