Canon Pixma website niet bereikbaar bij driver downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

bmwpiet

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Berichten
616
PC doet het goed, ook zijn andere sites bereikbaar via Firefox
Maar installeren (opnieuw) van IJset software van CD lukt niet en driver ophalen bij canon lukt niet, dowwnload wordt niet gestart.
heb ze afgekraakt in de enquete daarna over de website.

Ik moet 4 A4 tjes scannen, maar al uur bezig.:evil:

Printer is pas jaar jong. All in one.

Kan de april update van Win 10 de oorzaak zijn?
 
Laatst bewerkt:
Sorry, Canon Pixma MG 3050


Modedit: Onnodige quote verwijderd, is niet nodig als je direct op de voorgaande reactie reageert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
vervolg

Windows heeft ongevraagd Scanner geinstalleerd, als ik die start, kan ik een voorbeeld doen en een scan, die ondanks 500 dpi niet zwart, maar grijs is. Slecht leesbaar.
 
Zal toch aan jou liggen, had de basisdriver (70mb) in 8 seconden binnen.
 
Inderdaad, download komt als een raket binnen, geen enkel probleem hier...:rolleyes:
 
Ook ik kan de site bereiken en de drivers zonder problemen binnenslurpen met diverse browsers.

Pagina/download niet geblokkeerd door je virusscanner?
 
Heb je de originele installatieschijf niet meer?
Zelf had ik deze week ook zo'n (zelf veroorzaakt) probleem. Met revo uninstaller alles van de printer er af gegooid en opnieuw geïnstalleerd.
Werkt weer perfect.
 
Laatst bewerkt:
Er was al langer wat aan de hand,
printer ging ook niet meer op de Wifi.
Heb inmiddels de tweede (oudere) Sitecom router er tussenuit gehaald. WLR 3100 die was alleen nog backup voor een nieuwere router.
De cloud security van sitecom was ook onbereikbaar geworden volgens een melding en de My wifi App verouderd. Heb ik dus weer verwijderd.
Heb een belangrijke brief, die in pdf ECHT de deur uit moet, heb er maar een foto van gemaakt en nog wat dingen gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Proefprint is gelukt via de Canon App.
En ineens verschijnt de IJprint op Win 10. Printer lijkt verbonden met het netwerk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan