cartridges niet goed HP

Status
Niet open voor verdere reacties.

edson56

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2006
Berichten
95
Goedemiddag , ik heb een laptop gekocht ter vervanging van mijn pc , van het merk HP .
Bij de eerste keer opstarten alles goed gevolgd en ok bevonden .
Bij het installeren van mijn printer , ook HP , de optie registreren gevolgd van HP.
Nu zegt mijn printer dat de cartidges niet goed zijn en dat ik die moet vervangen , komt dat door de registratie bij HP want ik heb de printer al een jaar of 8 en heb dit nog nooit gehad .
Vriendelijke groet Eddy .
 
Tja, als jij het weet mag je het zeggen...
Zie alleen het nut van die registratie niet, garantie heb je zo wie zo niet meer en wat moet je met al die rottige reclame software van HP ( voor inkt etc ) op je systeem..?
Allemaal commercie, ze willen aan je verdienen.
Als de printer gewoon werkt is er niets aan de hand, zeker als het originele HP inkt cartridges zijn.
Als je imitatie inkt gebruikt kan het zijn dat de printer nieuwe firmware heeft gekregen en die imitatie inkt nu niet meer werkt.
Daar heeft HP een handje van ( niet alleen HP trouwens )...
 
Je vergeet even te melden welk type printer het is, dus ik heb er maar even één gekozen.
HP zei:
Volg de instructies op het scherm om nieuwe benodigdheden te bestellen of te controleren of de cartridges compatibel zijn met uw printer.

Het lijkt er dus op de HP controleert of je de echte hebt.

Bron
 
ik zal eens kijken of ik van de registratie af kan komen ,of ie het dan wel weer doet .
 
Die registratie heeft niks te maken met het wel of niet functioneren van de printer...
Hij doet het of hij doet het niet.
Indien je imitatie, dus niet originele HP inkt cartridges gebruikt, heeft de printer waarschijnlijk nieuwe firmware gekregen die het gebruik van imitatie inkt blokkeert.
Je zult dus dan originele HP inkt moeten kopen om hem weer werkend te krijgen.
 
Kijk ook eens op youtube. Daar wil nog al eens wat hulp staan over cartridges die het niet meer doen. Type zoeken op type cartridge of type printer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan