Kopie van alleen .doc-bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.635
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Het lukt mij niet om alleen de .doc-bestanden te kopiëren. Ik wil dus niet de mappen en submappen gekopieerd hebben.

Dat sterretje bij mappen kan ik verwijderen maar komt steevast terug. Zie ook de regel met tekst. Wie weet hoe het moet?
SyncBack alleen doc.jpg
 
Hoi,

Je hebt nu in het vak te kopiëren mappen * aangevinkt, maar zet deze eens in Niet te kopiëren mappen.
Haal * weg natuurlijk in het vak te kopiëren mappen.
(Zie bijlage)
 

Bijlagen

  • copydocfiles.PNG
    copydocfiles.PNG
    104,3 KB · Weergaven: 84
Laatst bewerkt:
Bedankt.
Dat vinkje weghalen helpt niet want het staat er zo weer (automatisch). Zal het nog eens keer proberen. Geprobeerd en lukt niet. Je moet iemand weten die er mee gewerkt heeft en dit uitvoert anders wordt het moeilijk.

Weet iemand hoe dit in Allway Sync werkt? Graag een screenshot dan?
 
In het uitrolmenu bij Submappen staat: "Neem alle onderliggende mappen en bestanden op (en gebruik het mappenfilter)"
Deze kun je toch ook wijzigen?
 
Ik moet juist wel alle doc-bestanden uit de submappen hebben maar niet de bestandsstructuur (mappen). Alleen de files.
 
Detail maar wellicht belangrijk.... helemaal rechts onderin staat dat je zoekt op doc.jpg....
Het lijkt..... erop dat je al een ander filter met .jpg actief hebt?
attachment.php


Handleidingen zoek ik altijd zo op...
Aangezien je geen versie noemt pak ik de eerste van dit rijtje:
https://www.computeridee.nl/workshop/workshop-allway-sync/
 

Bijlagen

  • senso1.JPG
    senso1.JPG
    14 KB · Weergaven: 119
Laatst bewerkt:
Filter Allway Sync.jpg

jpg is de extensie van de screenshot. Niet meer dan dat. Ja, in die handleidingen staan de simpele zaken maar geen exact voorbeeld met het exacte filter *.doc?, zal wel niet goed of volledig zijn. Je moet iemand hebben die die maskers begrijpt.

Oké, ik stop hiermee, want gelijdelijk kom ik tot het inzicht dat het niet mogelijk is.
 
Laatst bewerkt:
Dat kan ook.... had er nog nooit op gelet...

Zou je hier wat mee kunnen?
https://www.youtube.com/watch?v=TM9TzPH_mi8
Vind de look v/d software niet erg overzichtelijk.....

BTW: een paar jaar geleden heb je dit toch ook al een keer gedaan met zulke software, command line toen.. werkt dat niet meer?
 
Het is vrij eenvoudige software en werkt ook wel goed. Ja, lang gelden ook een vraag over filter maar toen wel opgelost. Dit ligt toch weer anders. Heb in een andere topic een vraag gesteld om het via een batch file te doen.
Bedankt voor de hulp hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan