Google authenticator op iphone naar Huawei

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kosjka

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2001
Berichten
100
Ik heb een iphone met sim-only.
Nu wil ik die simkaart overzetten naar een huawei telefoon.

De meeste apps werken gewoon als ik ze installeer en erop inlog.

Maarik vroeg me af wat ik moet doen met de Google Authenticator.
Wordt die app op de simkaart bewaard en kan ik die dan gewoon overzetten naar een android telefoon?

Iemand die dit weet?
 
Klopt, ik kan heel vele vinden. Maar eigenlijk gaan ze er allemaal over dat ik een nieuwe simkaart plaats in de andere telefoon.
Ik wil de de simkaart van de iphone overzetten in een huawei.
En ik weet dus niet of bijvoorbeeld de authenticator op de simkaart staat en gewoon daarmee wordt overgezet. En of dat ook kan. Want die authenticator is natuurlijk wel erg beveiligd en als het fout gaat heb ik een probleem met een aantal sites.
 
Dat is zo, simkaart van een iPhone past niet in een ander smartphone.
Het kan toch geen probleem zijn om je data over te zetten. ("Post3 ").
Het is jou keuze om te veranderen van iPhone naar Huawei. Ik vraag mij af waarom?
Succes.
 
Er van uitgaande dat de simkaart van mijn iphone past in de huawei (wat zo is) blijft mijn vraag nog even staan :).
 
Jammer. Dan moet ik die sites eerst uitzetten. Of niet? Weet iemand dat toevallig?
 
Sites uitzetten..:shocked:
Hoe had je gedacht dat te doen, je bent geen systeembeheerder van betreffende sites / iinstellingen..
Als jouw Iphone uit staat, hoe wou een ander dan de codes van dat toestel af krijgen..?
Zolang als de procedure van de link RogerS niet afgerond is kan niemand iets authentiseren dus ik vraag me af waar je zo benauwd voor bent....
 
Ik heb nu gewoon met de keys opnieuw sites in authenticator toegevoegd. Dat kon dus blijkbaar naast elkaar bestaan
Waar ik bang voor was dat de toegang tot die sites zou worden geblokkeerd. En een reset vraagt nogal n hoop gedoe; heb t n keer moeten doen voor een exchange.
Vandaar mijn voorzichtigheid.

Is nu opgelost dus ;)
 
Sites uitzetten..:shocked:
Hoe had je gedacht dat te doen, je bent geen systeembeheerder van betreffende sites / iinstellingen..

Ik neem aan dat hij bedoelt om de 2FA-koppelingen op de sites zelf uit te zetten, en dat zou hijzelf prima moeten kunnen.
'Een site uitzetten' slaat uiteraard nergens op.
 
Lijkt me dat je alle websites inderdaad even bij langs zal moeten. Persoonlijk gaat mijn voorkeur overigens uit naar Authy ipv Google Authenticator. Hiermee kun je nog een online backup maken.
 
Het is al opgelost. Ik kon met de keys op de nieuwe device opnieuw de 2fa activeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan