Mailing merge met meerdere emailadressen van 1 bedrijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

athestreet

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2006
Berichten
77
:eek:Hallo,

Ik heb een excellijst waar enige kolommen in staan en bij kolom D de mailadressen staan. Via Word lees ik deze lijst in als verzendlijst en wanneer ik bijvoorbeeld fotoblad 2 wil versturen naar meerdere adressen wordt alleen het eerste adres gestuurd. Tussen in heb ; geplaatst, maar helaas werkt dit niet Wie kan mij helpen. :eek:
Ik dacht een nieuw ideetje maar het lukt me helaas niet. Wie kan mij helpen.
 

Bijlagen

  • voorbeeld.xlsx
    8,3 KB · Weergaven: 74
Je maakt het veel moeilijker dan het is ...

Gewoon in één kolom, één mailadres per record zetten...
Dan selecteer je kolom D vb. van record 2 tot 100
Copy
Naar mailbericht
In to: - gewoon paste

Dan staan al die mailadressen op aparte lijntjes maar .... als je het veld verlaat vb. door TAB, zet Outlook er mooi allemaal ";" tussen...
 
Dan selecteer je kolom D vb. van record 2 tot 100
Copy
? Dat werkt niet met Samenvoegen. Wél is het noodzakelijk om alle records op een eigen rij te zetten, dus die tip krijg je van mij ook. Word kan anders de email adressen niet gebruiken. Met de optie Samenvoegen naar E-mailadres zou het dan goed moeten gaan. Ik neem aan dat je dat nu ook geprobeerd hebt?
 
? Dat werkt niet met Samenvoegen. Wél is het noodzakelijk om alle records op een eigen rij te zetten, dus die tip krijg je van mij ook. Word kan anders de email adressen niet gebruiken. Met de optie Samenvoegen naar E-mailadres zou het dan goed moeten gaan. Ik neem aan dat je dat nu ook geprobeerd hebt?

Ik heb dit nog niet geprobeerd. Ik heb wel elke maand een andere lijst met emailadressen en namen. Gaat dan dit nog wel op?
 
Als je een macro gebruikt, ik noem maar wat, om de verschillende email adressen te splitsen zou dat wel moeten kunnen werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan