Laptop aansluiting gecombineerde jack OMTP of CTIA ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulmuisje20

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 apr 2020
Berichten
4
Ik heb een HP Pavilion Notebook waarop ik een Headset wil aansluiten. De headset heeft twee aansluitingen en de notebook heeft een gecombineerde jack aansluiting.

Nu heb ik begrepen dat er hiervoor splitter kabeltjes te koop zijn, maar dat er twee verschillende varianten beschikbaar zijn. Dit betreft OMTP en CTIA. Ik kan alleen nergens terug vinden welke van de twee mijn Notebook heeft.

In de handleiding van mijn Notebook is het in ieder geval niet aangegeven en HP blijkt lastig te raadplegen voor dergelijke vragen.

Op welke wijze is te achterhalen welk type splitter kabeltje ik nodig heb voor mijn Notebook (HP Pavilion 15-bc035nd (ENERGY STAR)) ?

Met vriendelijke groet en alvast bedankt.
 
Hartelijk dank voor de snelle reactie, maar is er ook nog een manier om het zeker te weten. Het zou ook jammer zijn om een verkeerd splitter kabeltje te kopen.
 
Bedankt voor het antwoord, maar ik zie nergens dat dit een antwoord betreft van een HP medewerker en ook zie ik geen HP notebook staan in het overzicht.
 
Staat in de link van @BikerBill64, ik gaf alleen een link over een uitleg en welke merken wat gebruikt.
 
Bedankt voor het antwoord, maar ik zie nergens dat dit een antwoord betreft van een HP medewerker en ook zie ik geen HP notebook staan in het overzicht.

Beter kijken, staat er toch echt:
Tardis40
I work on behalf of HP

Link naar zijn profiel:
https://h30434.www3.hp.com/t5/user/viewprofilepage/user-id/2639337

Helaas 'retired' anders had je het hem zelf kunnen vragen.

Kort gezegd komt het er op neer dat HP al jaren niks anders gebruikt dan CTIA
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan