Smartphone webcam aansluiten op Pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

frin

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2005
Berichten
259
Ik heb morgen een skype meeting. Thuiswerk.
Mijn pc heeft geen micro noch camera.
Ze zeggen dat ik mijn smartphone via usb met pc moet verbinden en de app droidcam installeren, ook op pc een setup.
Gedaan, maar de PC vindt bij droidcam client geen usb device.
Heel recente pc met windows 10.
 
Vertel eens wat meer over je smartphone?
 
Je zult waarschijnlijk in de instellingen van de telefoon onder Verbonden apparaten de instelling van de usb poort moeten aanpassen.
Deze staat standaard op Opladen als je deze aansluit op de pc.
Je moet deze instellen op media o.i.d., in elk geval niet op Opladen..
 
Je zult waarschijnlijk in de instellingen van de telefoon onder Verbonden apparaten de instelling van de usb poort moeten aanpassen.
Deze staat standaard op Opladen als je deze aansluit op de pc.
Je moet deze instellen op media o.i.d., in elk geval niet op Opladen..

al geprobeerd, media staat niet in de opties
 
Dan kies je iets anders, bijv. Bestandsoverdracht of PTP of wat er wel beschikbaar is, kijk of dat resultaat heeft..
Welke Android-versie staat er op die Huawei..?
 
Dan kies je iets anders, bijv. Bestandsoverdracht of PTP of wat er wel beschikbaar is, kijk of dat resultaat heeft..
Welke Android-versie staat er op die Huawei..?

Heb afbeeldingen, bestanden en Midi al geprobeerd, verder geen optie.
 
skype installeren op je smartphone en daarmee mee doen met de meeting.
 
Op de server van het bedrijf staat Skype for business.
 
Dat maakt geheel niets uit, je dient alleen in te loggen met je bedrijfsaccount

Microsoft zei:
U kunt Skype voor Bedrijven installeren op een mobiel apparaat
Office.com Skype voor Bedrijven voor Android Skype voor Bedrijven voor iPad Meer...

Met de app Skype voor Bedrijven kunt u Skype voor Bedrijven gebruiken op uw mobiele apparaat en hierop aanwezigheidsinformatie zien, chatberichten verzenden en audio- en videogesprekken voeren.

Belangrijk: Voor het gebruik van Skype voor Bedrijven op uw mobiele apparaat hebt u een account van Skype voor Bedrijven of Lync nodig. Dit is meestal dezelfde combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord die u gebruikt om u aan te melden op uw werk of op school. Als u al werkt met de bureaubladversie van Skype voor Bedrijven, beschikt u over een account van Skype voor Bedrijven.

Bron
 
ja en....dan installeer je op je smartphone skype voor business.
gegevens van je bedrijf invoeren en gereed ben je.

bij ons mailadres van het bedrijf en ww dat was alles.
 
Om even op de OP terug te komen. Via Wifi verbinden tussen PC en telefoon stelt niets voor. Via USB verbinden is nog wel een dingetje wat mij ook niet direct lukte. Via het stappenplan op deze site: http://www.dev47apps.com/droidcam/connect/ is het een 'eitje':) Maar niet echt. Het zijn niet zulke hele moeilijke stapjes maar toch wat handelingen die je op voorhand niet verzint.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan