libre office

Status
Niet open voor verdere reacties.

edson56

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2006
Berichten
95
Waarom kan ik libre office niet instellen via apps als mijn progamma om te tekstverwerken ed.
Ik heb een laptop met windows 10 versie 1909
 
Hoe bedoel je dat?
 
Gebruik ook Libre en werd automagisch gekoppeld aan de diverse soorten documenten.
Instellen via "Standaard apps per app instellen" anders openen en bij Libre kijken welke documenten zijn gekoppeld.
 
Hoe bedoel je dat?

ik heb libre gedownload en geïnstalleerd op mijn laptop.
als ik een document wil openen zou ik boven in de werkbalk de optie :eek:penen met? moeten hebben ,en dan de verschillende opties .
alleen staat libre daar niet tussen , ook niet als ik doorklik .
 
Gebruik ook Libre en werd automagisch gekoppeld aan de diverse soorten documenten.
Instellen via "Standaard apps per app instellen" anders openen en bij Libre kijken welke documenten zijn gekoppeld.
als ik apps per app , open zie ik dat libre wel staat ingesteld ,echter als ik een document wil openen in mijn documenten is die optie er niet
 
Kijk eens via de eigenschappen van het document wat er staat ingesteld om die te openen.

En bij beheren gekeken bij de app libre?
Daar staan als het goed alle extensies die Libre aan is gekoppeld.
 
Laatst bewerkt:
als ik apps per app , open zie ik dat libre wel staat ingesteld ,echter als ik een document wil openen in mijn documenten is die optie er niet

Als het staat ingesteld als standaard app voor de extensie van het bestand, vind je die optie niet want je moet er dan enkel ... op dubbelklikken !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan