Video 4:3 afspelen op Philips 40PFL7007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Albertus04

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2020
Berichten
6
Ik heb veel videobestanden van vakanties in beeldformaat 4:3 Bij het afspelen op mijn TV (Philips 40PFL7007) worden deze echter getoond in het formaat 16:9 Ziet er dus niet uit. Ook de ondertitels etc vallen buiten beeld.
Bij de instellingen op de Tv staat geen formaat 4:3 Ik heb alle andere beeldinstellingen van de TV geprobeerd, maar geen verbetering. Ik heb ook geprobeerd om de videofilm te converteren naar 16:9 maar ook dit geeft geen verandering.
De beelden komen op TV via de mediaplayer AC Ryan Playon HD en een harde schijf. Wie kan mijn een oplossing aan de hand doen?
 
Is het de ACRyan dan niet die gaat upscalen van 4:3 naar 16:9?
 
proberen

Dank voor jullie snelle antwoord. De beeldinstelling 'niet geschaald' geeft een klein beeldje in het midden van de TV. Andere instellingen ook geen resultaat.
Ik ga nu de instellingen van de AC Ryan proberen.
 
Normaal krijg je bij 4:3 een balk links en rechts. Nu wordt ie automatisch uitgerekt. Of door de tv of door de speler zelf.
 
Kwestie van de Mediaspeler goed instellen, probleem opgelost...
 
Opgelost!

Nogmaals dank voor jullie tips. Ik heb nu de AC Ryan voor het afspelen van de 'oude' film ingesteld op 4:3 en de TV daarna op autozoom. Nu heb ik een juist beeld. Ben hier erg blij mee. Nogmaals dank voor jullie aanwijzingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan