BOOTMGR is Missing ( Press Ctrl+Alt+Del to restart )

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlinder004

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Berichten
75
Wie kan mij Helpen.
ik probeerde een partion te verwijderen, maar kan nu mijn laptop ( Toshiba Satellite C670 /C670D ) opstarten.
krijg steeds een zwarte scherm met de tekst "BOOTMGR is Missing ( Press Ctrl+Alt+Del to restart )" dat heb ik tig keer gedaan, maar de bericht blijf komen.
ook heb ik geprobeerd om met de windows dvd, maar ook dat lukt niet, ik krijg het niet opgestart. heb op internet gezocht, maar niks werkt. Help wie kan mij helpen?
 
dat is nou het probleem, hij kan ook niet opstarten via usb/en dvd/cd rom. ik krijg eerst te logo van Toshiba te zien en vervolgens springt hij op het zwarte scherm met het bericht BOOTMGR is Missing ( Press Ctrl+Alt+Del to restart ). dus ik kan drukken of wat dan ook, verder kom ik niet
 
Wat me vooral verontrust is dat de TS schrijft dat het ontstaan is na het verwijderen van een partitie.
Dus vrees ik dat hij de system-reserved verborgen partitie heeft gewist of mee gewist ... in dat geval is enkel een volledige herinstallatie nog haalbaar.

En je zegt nogal snel, @vlinder04 dat je alles hebt geprobeerd en dat niet niet werkt.
Heb je in de link die PHP4U doorstuurde de passage over het opstarten/repareren vanuit BIOS ook gelezen ? én geprobeerd ? zo snel kan bijna niet ... ben je wel even mee bezig !
 
dat is nou het probleem, hij kan ook niet opstarten via usb/en dvd/cd rom. ik krijg eerst te logo van Toshiba te zien en vervolgens springt hij op het zwarte scherm met het bericht BOOTMGR is Missing ( Press Ctrl+Alt+Del to restart ). dus ik kan drukken of wat dan ook, verder kom ik niet

Je bent niet op het gepaste moment op de gepaste knop gaan drukken om je Toshiba te verhinderen de hard disk te laten opstarten.
Ken Toshiba niet maar je kan vb. proberen in het BIOS te geraken en de bootvolgorde te wijzigen zodat je 'Optical Drive' voor je HDD komt te staan ... (nadien wel terugzetten uiteraard, maar pas als je terug van HDD kan opstarten)
 
welke toets dat is voor je spec. model Toshiba kan je zeker googlen op het net...
 
Primaire partitie verwijderd misschien? Je kan partities verwijderen ongedaan maken met een programma, wat op een bootbaar schijfje of USB stick is gebrand. Meestal zijn deze programma's betaald dus niet gratis maar probeer eens met TestDisk hier: https://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk Lees dan hoe je er een opstartbare schijf van maakt (niet voor beginners) of kies uit één van de "Life CD's" met hulpprogramma's waar dit programma ook op staat en waar naar wordt verwezen.
 
dat is nou het probleem, hij kan ook niet opstarten via usb/en dvd/cd rom. ik krijg eerst te logo van Toshiba te zien en vervolgens springt hij op het zwarte scherm met het bericht BOOTMGR is Missing ( Press Ctrl+Alt+Del to restart ). dus ik kan drukken of wat dan ook, verder kom ik niet

Dus dan heb je die genoemde opties NIET gedaan. Vertel voortaan gewoon de waarheid.... ;)
 
zoals ik al zei, ik heb alles geprobeerd, en wie zegt dat ik niet lang bezig ben geweest, ben daar al een tijd mee bezig. maar niks lijkt te werken, wat is daar niet aan te snappen?
 
Zeg dan meteen waar je op vastloopt? :)
Want nu moeten wij dus insinueren dat je alles van begin tot eind uitgevoerd hebt en alsnog tegen je probleem aanloopt.

Zet het systeem aan en druk op [F2] terwijl het TOSHIBA-logo wordt weergegeven om het menu van BIOS Setup weer te geven.

Zoek dan de bootopties, dan moet je hopelijk kunnen opstarten vanaf je USB/DVD/whatever.
Lukt het niet, maak eens foto's van het BIOS-scherm.
 
heb dat nog eens geprobeerd, maar dat lukt niet. Als ik de laptop opstart en de logo van Toshiba komt kan ik op wat dan ook drukken, maar hij springt meteen op BOOTMGR is Missing ( Press Ctrl+Alt+Del to restart ) dus ik kom totaal niet in de bios of windows.
 
F2 , pff ik heb ze allemaal al geprobeerd, ik zei toch ik kom niet verder als die zwarte scherm met dat bericht, hoe duidelijk wil je het hebben
 
dat is nou het probleem, hij kan ook niet opstarten via usb/en dvd/cd rom. ik krijg eerst te logo van Toshiba te zien en vervolgens springt hij op het zwarte scherm met het bericht BOOTMGR is Missing ( Press Ctrl+Alt+Del to restart ). dus ik kan drukken of wat dan ook, verder kom ik niet

Sneller drukken dan, eerst wordt de bios benaderd en dan de harde schijf waar je die melding van krijgt, die is van Windows namelijk, samen met de FN toets intrommelen is nodig bij een notebook.
En het is F12 voor het boot menu......
 
Niet zo verwijtend aub ... we proberen je te helpen ...
Is het een laptop ? een Toshiba Satellite ?
 
Sneller drukken dan, eerst wordt de bios benaderd en dan de harde schijf waar je die melding van krijgt, die is van Windows namelijk, samen met de FN toets intrommelen is nodig bij een notebook.
En het is F12 voor het boot menu......

Niet zeker ... hangt van model af (lees ik bij Toshiba)
 
ja als er nog eens een keer zinnigs wordt gezegt, ik leg duidelijk uit dat ik niet in de BiOS kan komen, en ik druk al vanaf het begin dat ik de start knop aan doe. en heb al mijn toetsen op mijn toetsenbord gehad. duidelijk!!!!!!
 
Nee, want ik weet nog altijd niet of het een Satelitte is ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan