'Maandagmorgen' Docking station van Sharkoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.635
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Het is een Sharkoon Docking Station waar je in de bovenzijde een dikke en een dunne HDD kunt stoppen. Heeft een voeding, aan/uit knop en drie USB-poorten 3.0. Nu moet het volgens mij zo zijn dat als je een sticks daarin doet dat de led's aan de bovenzijde branden, maar dit is nu aan de onderzijde. Niet te zien dus. Dat lijkt mij niet normaal. Het apparaat is ook niet voor verticaal gebruik, want dan zit je met de snoerinvoer aan de achterzijde. Ik dacht haal deze open en keer de plaat om, maar dat kan niet immers de stekker van de HDD's zit er aan vast en die kun je niet omdraaien. Omdat deze niet meer onder de garantie valt, is er weinig aan te doen maar wie levert nou zo'n prutswerk en wie levert nu zo'n ding? Zeker fabricage op maandagmorgen!

Ik heb een e-mail gestuurd met foto nadat ik eerst via een intern formulier een uur bezig was geweest omdat er constant problemen waren met het interne formulier. Wilde zowel in IE als FF niet verzenden! Ook nog eens een waardeloze site!

Heb nog geen bericht terug ontvangen. Dat had al lang moeten gebeuren met beste meneer wij sturen u direct een nieuwe.
 
Laatst bewerkt:
Graag gedaan. Heb jij dat wel eens meegemaakt? Ik dacht, geen punt, draai effe die poorten om en klaar. Mooi niet!
 
Laatst bewerkt:
Nee, maar niemand weet welke type je hebt dus antwoorden wordt lastig.

Dingen kosten geen drol, schaf er eentje naar wens aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan