groot MP3 bestand inkorten

Status
Niet open voor verdere reacties.

model

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2011
Berichten
139
Goede avond ,

Vandaag kreeg ik via Wetransfer ( had het ook nog nooit gebruikt ) 2 afzonderlijke grote MP3 bestanden van een radio uitzending ,files van een 164 MB ...die ik perfect kan beluisteren via mijn PC.

Ik wil deze op een cd branden , zodat deze op een gewone cd speler te beluisteren is en dan opsturen naar mijn moeder van 93 ...een cd spelen zal ze wel kunnen ( hoop ik )

Ik heb al MP3 muziek files ( dus verschillende liedjes ) omgezet naar een cd ,die dan te spelen zijn in een gewone cd ,speler ....waren het te veel mp3 liedjes en kon het niet op de cd , dan liet ik er gewoon een aantal weg en maakte ik een tweede cd.

Maar nu zit ik met een MP3 radio uitzending van 3 uur , die krijg ik helemaal niet op een cd .....het is dus één mp3 file .

kan ik deze inkorten ...of er gewoon een stuk van tussen halen ....bv van begin tot een uur of weet ik veel ...of van minuut 45 tot minuut 80 zodat ik ze kan branden op een cd , die dan zoals vermeld op een gewone cd speler kan gebruikt worden ( dus geen MP3 CD )

met dank,

françois
 
Kijk eens nar Audacity?
 
En weet dat een Audio CD zo'n 80 minuten muziek aan kan. Je moet je MP3 dus om de 80 minuten knippen. Maar houdt 79 minuten aan, dan zit je 'safe'..
 
Hallo,

het is gelukt

allen bedankt voor de tip's

grt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan