Waarschuwing van AVAST

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wellicht is het handig als je even laat weten hoe het nu gaat..?
Of komt je probleem nog steeds naar boven..?
 
debug

Avast maakt nog steeds een debug file aan, wel minder uitgebreid...

zie hierbij.
 

Bijlagen

  • debug.txt
    394 bytes · Weergaven: 66
Wat is nu exact het probleem/de vraag en wat staat er dan in de debug file, wat is daar het probleem? Lijkt mij dat na alle hulp en tools die aangedragen zijn door met name Dorado e.a., toch veel is schoongemaakt en dat als er nu nog steeds problemen zijn n.m.m. Avast een programma is wat de zaken waarvoor het bedoeld is niet de baas kan en niet volledig zijn werk doet.
 
Laatst bewerkt:
Wanneer verschijnt deze foutmelding precies?
 
Als ik Google op VirtualQueryEx: Toegang geweigerd. (0x5) dan komen er topics naar boven die verwijzen naar het Steam platform ( gaming dus ) en topics over fouten bij het lezen van bepaalde geheugenadressen...
Ik kan mij echter niet herinneren dat er gedurende de looptijd van deze topic gesproken is over fouten tijdens gamen..?
 
vervolg

Op deze PC word nooit gegamed...

De blokkering gebeurd onverwachts als ik mijn mail bekijk of als ik met chrome ergens naar toe surf.

Iedere maal word een debug.log op mijn bureaublad geplaatst...
 
Ik zou zo wie zo beginnen met dat gore Chrome met z'n malafide extensies compleet te verwijderen, incl. gebruikers-data en, om te testen, Firefox installeren als browser.
Welk mail-programma gebruik je of mail je uitsluitend via webmail ( dus via je browser )..?
 
vervolg

Ik gebruik nog altijd incredimail als mail programma, en ik denk dat die er iets mee te maken heeft...
 
@Senso,
Post 14 gaat over het advies Chrome te verwijderen en opnieuw te installeren, dus jouw opmerking is incorrect.


@Acer10, Zoals Senso zegt er nu nog steeds problemen zijn is m.n. Avast een programma wat de zaken waarvoor het bedoeld is niet de baas kan en niet volledig zijn werk doet. Mss een idee om Avast te verwijderen en Kaspersky bv. te installeren.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt

Ik ben eindelijk die vervelende waarschuwing kwijt...
Wat heb ik gedaan:

Chrome met REVO verwijdert en dan terug geïnstalleerd.



Bedankt iedereen die raad gaf.

Eddy
 
Je kunt beter afscheid nemen van die drama-browser en Firefox of Opera o.i.d. gaan gebruiken.
Met dat Chrome is het een kwestie van tijd voor je weer gezeur hebt.
 
@Senso,
Post 14 gaat over het advies Chrome te verwijderen en opnieuw te installeren, dus jouw opmerking is incorrect.

Welke opmerking heb je het over? Jij schrijft dat zelf in post 14 en het enigste wat ik doe is TS daar nogmaals op wijzen. Wat is daar incorrect aan? En dat had TS al lang kunnen uitvoeren.

Post 32
Chrome met REVO verwijdert en dan terug geïnstalleerd.
Komt dat niet op hetzelfde neer?
 
Welke opmerking heb je het over? Jij schrijft dat zelf in post 14 en het enigste wat ik doe is TS daar nogmaals op wijzen. Wat is daar incorrect aan? En dat had TS al lang kunnen uitvoeren.

Post 32
Komt dat niet op hetzelfde neer?
Je geeft zelf antwoord...

Ik wil je dringend adviseren in principe niet te reageren op de volgens jou om de reactievragende posts en je te richten op de vraag van de TS. Dit is waar het forum voor dient!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan