online videoconverter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Berichten
1.202
Hallo ,
Ik zoek een online video converter liefst gratis om de url van filmpjes ( instructie filmpjes YouTube filmpjes ) te converteren naar mijn computer . Dus er wordt geen programma geinstalleerd .
Voorheen deed ik dat met convert files echter nu kan ik daar geen url meer invoeren .

Alvast dank
 
Vorige week heb ik er nog van YouTube mee gedownload en de kwaliteit van de video is niet minder, dat is iets om op te letten en eerst eens te vergelijken. Daarom noem ik het maar.

Het is wel hybride, dus je hebt een programma op de computer en die gaat verbinden met de server en on-line de video downloaden. Het gaat snel en je kan in het vakje met resolutie de hoogste kwaliteit HD selecteren. Hier onder een schermafdruk waar een lijst te zien is van de beschikbare bestandsformaten.

Aantekening 2020-05-05.jpg
 
Vorige week heb ik er nog van YouTube mee gedownload en de kwaliteit van de video is niet minder, dat is iets om op te letten en eerst eens te vergelijken. Daarom noem ik het maar.

Het is wel hybride, dus je hebt een programma op de computer en die gaat verbinden met de server en on-line de video downloaden. Het gaat snel en je kan in het vakje met resolutie de hoogste kwaliteit HD selecteren. Hier onder een schermafdruk waar een lijst te zien is van de beschikbare bestandsformaten.

Bekijk bijlage 347581

Ja, Youtube is geen probleem. Uitzending Gemist wel.
Ik dacht dat je daar enkel op doelde.
 
www.youtubepp.comJe kan gewoon pp toevoegen in de YouTube URL.
Ik heb hem vorig jaar ook nog gebruikt, maar toch vind ik het wel kinky sites, je wordt toch doorgeleid naar iets anders... de virus scanner slaat geen alarm, maar ik ga liever naar een site door een bewuste keuze, dan dit.
Zijn hier nog weer alternatieven voor? De meeste plugins van Chrome/Opera werken niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan