Na opslaan is alles wat ik getypt heb weg uit het document

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sammied

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2010
Berichten
35
Goeiedag,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Een klant heeft mij een ingevuld word-document gemaild. In dat document heb ik feedback gezet (waar ik superlang mee bezig ben geweest). Ik heb tussendoor meerdere keren het document opgeslagen, dit doe ik altijd voor de zekerheid. Toen ik klaar was heb ik het nogmaals opgeslagen en toen afgesloten. Daarna wilde ik het nog 1x openen om iets te checken voordat ik het terug zou sturen naar mijn klant en nu is ALLE feedback die ik erin had gezet gewoon weg???? Er is in de map waar het word-document staat nu wel nog een ander document onder dezelfde naam te vinden maar dit is een D-bestand. (.d ipv .docx). Iemand enig idee wat er aan de hand is en of er een manier is om mijn document weer terug te vinden INCL de feedback die ik erin had gezet?
Mijn dank zal eeuwig groot zijn!!
 
Maak eerst wat kopieën van de originelen en D-bestand en hernoem dan een D-bestand naar .docx en .doc om te proberen en dan openen. Via Opslaan als of gewoon in Windows of zoekmachine de extensie wijzigen.

De tekstkleur staat toch niet op wit?
 
Laatst bewerkt:
Een document dat je per email krijgt toegestuurd moet je altijd eerst ergens opslaan om deze vervolgens daar vandaan te openen om te wijzigen.
Heb je nu niks aan, maar dan kan je er in het vervolg rekening mee houden.
 
Je kunt ook beter lange teksten eerst in een eigen document zetten. Met interne formulieren en editors op fora e.d. gaat het ook vaak mis en dan ben je de tekst kwijt. Kwestie van ervaring en je maakt dan zelf wel eerst een tekstdocument aan. Er is een uitdrukking voor. Iets met een ezel stoot zich...
 
Hallo Sammied,

Misschien een raar idee maar, staat het document niet bij de "snelle toegang". Zo ja, probeer het dan daar te openen door erop te dubbelklikken.

met vriendelijke groet,

Ewoud
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan