• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Waarde van een cel dynamisch mee laten gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

aapje10

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Berichten
71
Ik heb een probleem met het vasthouden van bepaalde data als de masterdata wordt aangepast.
De masterdata komt uit sheet master en wordt met enige regelmaat ververst doormiddel van een download uit een tabel.

De sheet “check” is bedoeld om handmatig een batch No. In te kunnen geven vanwaar dan een samenvoeging plaatsvindt met het artikelnummer, zie kolommen samen1 en samen2.
Het is namelijk zo dat er aan de combinatie artikel en batch No een opmerking kan zijn die dan weer voor andere doeleinden gebruikt moet gaan worden.
Nu is het zo als ik het batchnummer handmatig ingeef in cel i2 en verder naar beneden, of in cel k2 verder naar beneden, deze data verdwijnt zodra ik de masterdata ververs.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de data na eenmaal ingegeven te zijn vast blijft staan bij die betreffende rij? (Dus eigenlijk bij die opdracht(cel a2) en regelnummer (cel b2) blijft horen)

Ik hoop dat mijn vraagstelling zo duidelijk is?

Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • Opdrachtregels 6 maanden test.xlsx
    95,4 KB · Weergaven: 33
Je zult je gegevens op het tweede blad statisch moeten maken (dus niet gekoppeld aan de brontabel), anders houdt je dit probleem.
 
Bedankt en is me helemaal duidelijk.
Was er al bang voor en ga nu op zoek naar een andere opzet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan