Regels in Outlook 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

smallcat

Verenigingslid
Lid geworden
16 dec 2002
Berichten
170
Onlangs heb ik Office 2016 geïnstalleerd op mijn PC (met Windows10). Ik heb mijn e-mailaccount ingesteld en dat werkt prima. Ik heb echter 2 aliassen, die gekoppeld zijn aan mijn hoofd e-mailadres. In mijn vorige e-mailprogramma had ik een regel ingesteld dat die e-mails keurig naar de desbetreffende 2 mappen werden verplaatst. Ik weet zeker dat dat in Outlook ook kan, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Volgens mij moet het toch niet zo moeilijk zijn. Als een mail geadresseerd is aan redcat@...... moet ie gewoon naar de map Redcat verplaatst worden, idem dito voor de andere alias.
Ik heb de mappen en de regels aangemaakt. Doet het niet.

Ik heb voor de aliassen aparte e-mailaccounts aangemaakt, maar dan worden in alle 3 e-mailaccounts dezelfde mails ontvangen.

Ik weet het ook niet meer. Kan iemand me helpen?
 
Outlook zal het adres ook voor de beide aliassen waarschijnlijk zien in de technische header als je hoofdmailadres... Is er geen ander 'kenmerk' van elk van die alias mails waardoor je ze van elkaar en van het hoofdmailadres kan onderscheiden ?
 
Bedankt voor de reactie, maar ik ben er zelf al uitgekomen. Ik kon door rechts op een bericht te klikken zelf een regel maken, waarin de benodigde informatie al instond en die kon ik aanpassen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan