Geen toegang tot e-Reader

Status
Niet open voor verdere reacties.

reneemettrie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Berichten
1.233
Ik heb een e-reader aangeschaft.
Ik krijg echter geen toegang tot zijn inhoud via de Verkenner. Die blijft maar biepjes geven. Bij "mijn PC" zie ik heel eventjes een nieuw station verschijnen, maar dat is zo weer weg.
Op een oude PC kreeg ik wel even een foutmelding maar daarna zag ik de e-reader.
Kreeg al een ander kabeltje maar probleem niet opgelost.
Denk dus dat het een softwarematig probleem is?
 
Gloednieuw. Kimo e-reader

KIMO DIRECT E-book reader, LCD “Ultra-Clear” Kleuren Scherm - GRATIS 32GB SD card + Beschermhoes + Oordopjes + USB adapter - Spatwaterdicht - 7.2 inch - 8GB INT+ 32GB EXT (40.000 boek!) - 11mm Dun - E reader maar ook Music/Video/Foto's - BESTE KOOP
 
Lange Pier, ik heb je link bekeken en zonder succes een aantal dingen geprobeerd (het gaat bij mij ook niet om een Kobo reader waarvoor je blijkbaar software op je PC moet zetten). Nog wat gegoogled, blijkbaar veel voorkomend probleem. Uiteindelijke oplossing (dacht dat ik dat eerder had geprobeerd maar zal wel niet zo zou zijn): een andere USB poort gebruiken.
Wat ik wel raar vind: ik zie maar één extra station verschijnen, en niet het micro SD kaartje in de reader. Moet je dat altijd apart via een adapter in je portable steken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan