Inhoudsopgave vernieuwen met VBA

Status
Niet open voor verdere reacties.

reneemettrie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Berichten
1.233
Ik wil met een macro (bij het sluiten van een Word 365 doc) de inhoudsopgave (tekst en paginanummers) vernieuwen.

Code:
ActiveDocument.TablesOfContents(1).UpdatePageNumbers
ActiveDocument.TablesOfContents(1).Update
Beide lijnen geven de foutmelding dat de methode misgelopen is? (Het lijkt me dat enkel de tweede lijn voldoende zou moeten zijn).
 
Waarom zou je dat willen? Met een simpele instelling (die volgens mij ook al standaard aan staat) worden ze sowieso ververst als je het document weer opent. En zo niet: zet de Update macro dan op het openen van het document, niet op het sluiten.
 
Waarom zou je dat willen? Met een simpele instelling (die volgens mij ook al standaard aan staat) worden ze sowieso ververst als je het document weer opent. En zo niet: zet de Update macro dan op het openen van het document, niet op het sluiten.

Het moet eigenlijk gebeuren bij het afdrukken. En bij de print opties vind ik het niet meer terug (dacht dat het in het verleden bijstond)
Ik heb het ook nog niet aan een event gekoppeld maar in een gewone module gezet om het te testen.
 
Quoten lijkt mij een beetje overbodig hier, of is het tekstvak <Snel reageren> verdwenen? :).
Veldcodes worden altijd automatisch bijgewerkt zodra je een afdruk(voorbeeld) maakt; daarvoor heb je dus geen VBA nodig.
 
Octafish, je hebt gelijk ivm het afdrukken. Dacht dat je dat in het verleden als optie kon kiezen.
Van dat quoten is me nog steeds niet duidelijk. Ik zie geen knop "Snel reageren", tenzij ik voor quote gekozen heb.
Hoe geef ik in een gewoon antwoord aan dat ik reageer op jou, en niet op iemand anders (misschien kijk ik niet goed, maar vind dat niet terug in jouw lijst)?
 
Van dat quoten is me nog steeds niet duidelijk. Ik zie geen knop "Snel reageren", tenzij ik voor quote gekozen heb.
Je hebt twee opties: 1: de grote blauwe knop <Reageer op bericht>, of het grote tekstvak <Snel reageren> daaronder. Dat laatste is het makkelijkst. Wellicht kun je dat in je persoonlijke opties aan of uitzetten, dat weet ik zo niet. Ik heb 'm in ieder geval luid en duidelijk in beeld :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan