W10 "rapporteert" aan Microsoft?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok, dan heb ik dat helaas overzien. Ook dank aan jou voor de nuttige tips.......
 
Ik gebruik het zelf ook, werkt feilloos maar vóór je instellingen aanpast geeft het programma je de mogelijkheid om een backup te maken van de bestaande instellingen.
Doe dat !
Dan kun je altijd terug in geval er iets niet naar tevredenheid werkt en je de bijbehorende instelling niet terug kunt vinden.
Ik heb alle door O&O voorgestelde wijzigingen doorgevoerd en nog een paar op eigen initiatief maar dat ligt er aan welke functies je wel of niet gebruikt ( stemherkenning, Cortana, Xbox meuk etc ).
 
Het is een ieder vrij om een mening te hebben over wat hij of zij denkt dat er met de data gebeurd, dat heeft echter weinig met de kern van de vraag van heinflhs te maken en vind ik dus off-topic.
Om die reden heb ik een tweetal berichten verwijderd om te voorkomen dat we ellenlange discussies krijgen over wat men denkt dat er met data gebeurd.

Laten we het bij de vraag houden: "Wat kan er gedaan worden om rapportages naar een bedrijf tegen te gaan". Volgens mij zijn er aardig wat opties voorgesteld ondertussen :)
 
heb shutup geïnstalleerd. Wederom allen dank voor de moeite


grtzzzzzzzz................
 
O&O voegt nog net die paar die je normaal niet uitschakelen toe om die toch uit te schakelen, voor de rest stond 2 na alles bij mij uit in deze tool toe ik hem startte.

Advocaat van de duivel: Welke info geef je nu aan O&O weg? In de EULA staat daar niks zover ik dat gelezen heb... Ik verwacht het niet overigens...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan