EPSON BX625FWD geeft "printerfout"

Status
Niet open voor verdere reacties.

borel

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2015
Berichten
6
Ik heb een printer EPSON BX625FWD staan, via telefoon en 2e laptop geen enkel probleem.
Via laptop nr1 kan ik hem wel zien, ook als scanner werkt hij goed, maar elke keer dat ik wat wil printen geeft hij "printerfout, kan niet afdrukken"

Wie kan me helpen hiermee, heb al wat oplossingen gezien, zoals "raw data spoolen" maar dat veranderd ook niets. controleren op update geeft aan up to date te zijn...
hele spul ook al geprobeerd de de-installeren, opnieuw er op zetten, maar ook dat geeft geen oplossing

Heeft het hiervoor in deze opstelling jaren gewoon gedaan en ben me niet bewust dat ik iets veranderd heb...
VG
Bert
 
Welke printerpoort wordt er in de Eigenschappen van de printer op LP1 gebruikt..?
 
Dat is inderdaad een trefzekere oplossing die ik ook toepas.
Ik heb mijn netwerkprinter in de router en vast IP toegewezen zodat de printer altijd op hetzelfde IP bereikbaar is, of je nu via DHCP of vaste IP's werkt.
Ook na stroomuitval of reboot van je router blijft dat zo...
 
Yep, al die hulpjes zijn er alleen voor het gemak van de consument.
Heb er dan ook een vreselijk hekel aan als je niet rechtstreeks bij een apparaat op de juist & veilig manier kan komen.
Een aankoop van een TP-Link AX10 heb ik om die reden ook van af gezien, terwijl op papier.... de prijs/kwaliteit verder erg goed leek....

Kijken of de TS nu eruit komt. Anders zijn we nog niet klaar met de hulp.... niet teveel vooruitlopen op het beoogde resultaat....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan