5x fill-in gebruikt, maar ik krijg maar van 1 een pop-up

Status
Niet open voor verdere reacties.

croos

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2014
Berichten
13
Hoi allemaal,

Ik ben al dagen op zoek en kan nergens het antwoord vinden. Hopelijk kan 1 van jullie mij helpen....

Ik ben bezig met 3 sjablonen te maken. Hierin heb ik in de footer 5 Fill-in's staan.
Bij 2 sjablonen komen alle 5 de pop-ups in beeld als je hem aanklikt.
Maar bij eentje krijg ik maar 1 pop-up van 1 fill-in, terwijl er daar ook 5 in staan.

Het hernoemen van 1 sjabloon en die aanpassen gaat niet, omdat ik al een bestaand sjabloon heb gebruikt voor die derde.
En dat voorblad moet wel zo blijven en is helemaal geblokkeerd. Zou het daardoor komen?
Volgens mij zit er geen macro of vba of zo achter/bij. En die wil ik eigenlijk ook niet gebruiken....

Rara, weet iemand hoe dit op te lossen?!?!

Groetjes Caroline

PS ik denk niet dat ik de sjablonen zomaar op het internet mag zetten om te laten zien wat ermee aan de hand is aangezien ik bij de overheid werk.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er toch even een leeg document van gemaakt.....
Ik heb heel veel tekst e.d. weggehaald.

Maar even een uitleg van de pagina's:
- pagina 1: leeg maar is normaal het voorblad
- pagina 2: inhoudsopgave, in deze footer staan verwijzingen naar bookmarks
- pagina 3: in deze footer staan de fill-in's (en daarvan bookmarks gemaakt)

Nu zijn het even maar 2 fill-in's (de auteur en de datum).
Als je het document aanklikt krijg je dus alleen de vraag naar de naam van de schrijver en niet de datum.

Ik heb die bookmarks gebruikt omdat er een sectie in zit. Ik wil namelijk ook niet dat de inhoudsopgave een paginanummering krijgt e.d.
 

Bijlagen

  • Leeg.zip
    44,3 KB · Weergaven: 38
Het is een tijdje geleden. Maar uiteindelijk heb ik ook een fill-in op het voorblad gezet en toen deed hij het. Vreemd.....maar zo toch een oplossing
 
Ik had geen FILLIN velden gebruikt, maar ASK velden. Die staan aan het begin van je document, maar zie je nergens terug, je gebruikt ze alleen om de gegevens op te vragen. Met REF velden vraag je de waarden dan op. Een FILLIN is alleen nuttig als je precies weet waar de gevraagde waarde moet komen te staan. Sowieso is het plaatsen van dit soort velden in Voet-Kopteksten af te raden, want die velden zijn veel lastiger om bij te werken. Dus: ASK velden, of (veel mooier, maar vereist een stukje programmeren en dus een Macro bestand) een startformulier waarin je de waarden laat invullen, en die je dan opslaat in DOCVARIABLES. Vind ik de mooiste oplossing.
 
Bedankt voor de tip. Op zich moest het echt in de footer komen en wist ik ook precies waar het moest komen te staan. De vragen krijg je nog een keer als je gaat (of doet alsof) printen of met F9.
 
Dat is logisch; als je de velden gaat verversen met <F9> dan geldt dat ook voor alle ASK en FILLIN velden. Er zíjn betere methodes :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan