Mijn race stuur doet het niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Itzumee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mei 2020
Berichten
3
Hallo allemaal ik heb dus een probleempje met mijn race stuur het is een: spirit of gamer pro 2 race stuur.

Niet een heel bekend merk en hij werkt niet helemaal super hij herkent hem op mijn computer als controller zo zijn de flippers RT en LT en mijn versnellings poke herkent hij als de 2 bumpers LB en RB nou is dat niet het grote probleem maar wel jammer
als iemand daar meer informatie over heeft dan hoor ik het graag
en nu het algemene probleem als ik het stuur 45 graden draai draait hij in het spel al 90 graden wat het maximum is

alvast bedankt met vriendelijke groet -Floris
 
Pagina 13 t/m 15 gaan over pc instellingen, daar staat ook dat het stuur iedere keer dat je het opnieuw aansluit moet kalibreren.
Nou heb ik al een hele tijd geen stuur (meer), maar in Windows ME/XP/Vista kon ik altijd bij spelbesturingen vastleggen hoeveel de stuur uitslag reactie moest zijn (maar ik had dan wel een echt merk stuur), geen idee of dat nog in Windows 10 terug te vinden is
 
Ik heb inderdaad geprobeerd om in de Windows instellingen te komen en dat is gelukt maar het probleem blijft okal probeer ik het aan te passen ik zie trouwens ook dat de manual van de V1 is van het stuur en ik heb de “pro 2” daar zit blijkbaar veel verschil in
 
....ik zie trouwens ook dat de manual van de V1 is van het stuur en ik heb de “pro 2” daar zit blijkbaar veel verschil in

Dan moet je bij de fabrikant zijn, als je daar de manual opvraagt krijg je deze, dus heel veel verschil zal er dan toch niet zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan