SX Virtual Link

Status
Niet open voor verdere reacties.

ldries46

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Berichten
446
Ik heb een Belkin F5009 USB hub over Internet. Daarmee kun je5 USB 2 uitgangen maken die over internet bereikbaar zijn maar het eigen operating systeem ziet deze als een gewone USB poort. Voordeel is dat verschillende USB devices vanaf verschillende computers bereikt kunnen worden en zelfs dat USB printers automatisch gedeeld kunnen worden tussen verschillende computers in het netwerk. Dit apparaat werk al meer dan 10 jaar foutloos. Toen mijn vorige computer van Windows 7 naar Windows 10 werd overgezet bleef de software goed werken.
Op mijn nieuwe computer met Windows 10 software kon ik het niet installeren. Via allerlei bronnen bleek mij dat het programma SX Virtual Link de oplossing zou zijn. Nu ik dat draai gebeurt er iets vreemds. Om de paar minuten verschijnt er een mededeling dat een gekoppeld device niet kon disconnecten terwijl ik daar geen opdracht voor had gegeven. Hoe kan ik dit oplossen?
 
Ik heb het gerprobeerd maar het werkt helaas niet. Zo te zien is dit een versie van het programma SX Virtual Link die ik al gebruikte
 
PS Het vervelendste is dat wanneer een device aangekoppeld is dit probleem mij scherm uit de slaapstand houd. Vervelend bij langlopende programma's
 
Inmiddels geprobeerd, comptabiliteit met Windows7 ingesteld. zowel voor het oude Belkin Programma als voor SX Virtual Link. Bij Belkin kon ik niet connecten bij SX.. zegt hij nog steeds als hij geconnect is om de cs. 2 minuten dat er een fout bij disconnecten optreed. Disconnecten zelf gaat goed.
 
Jammer dat het niet gelukt is...
Als ik zoek op het net kom ik dit probleem vaker tegen, alleen niet specifiek voor Win 10 maar ook bij Win 7 en 8 / 8.1.
Een eenduidige oplossing niet kunnen vinden dus het houdt voor mij hierbij op.
Sorry en succes met vinden van de juiste oplossing.
 
Ik ga er maar van uit dat ik de Belkin USB hub dus niet meer kan gebruiken. Gelukkig is mijn belangrijkste reden, de print server die er in zit niet meer van toepassing omdat in ieder geval mijn printer wifi heeft.
Verder bedankt voor je speurtocht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan