• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

updates office 2010 uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

s0me0neelse

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2017
Berichten
218
hallo,

google zegt ga naar new file, gebruiker, en daar zou ik de mogelijkheid hebben updates uit te schakelen.
Helaas heb ik alleen de mogelijkheid te zoeken naar udates.

Kan het niet of zoek ik op de verkeerde plek ?
 

Bijlagen

  • update.jpg
    update.jpg
    48,4 KB · Weergaven: 70
volgens mij worden er geen updates voor Office2010 meer aangeboden sinds januari of februari?
 
Dan bestaat misschien de mogelijkheid dat er een update plaatsvindt naar office 2016 of 2019 ?
Dit wil ik met zekerheid zien te voorkomen :)
 
Dr gaat geen automatische update plaatsvinden.

Wil je upgraden dan moet je volgens mij een nieuwere versie (2013, 2016, 2019) van Office aanschaffen of een abonnement nemen op Office 365
 
Dan bestaat misschien de mogelijkheid dat er een update plaatsvindt naar office 2016 of 2019 ?
Dit wil ik met zekerheid zien te voorkomen :)

Dat zou menig gebruiker wel willen dat de upgrade van 2010 naar recenter automatisch en dus gratis zou gebeuren maar reken er idd. niet op dat zo iets bij MS het geval is.
Je kan overigens in het algemeen alle updates die NIET WINDOWS zijn uitschakelen voor Windows/Microsoft Update ...

2020-05-22 15_41_38-Window.jpg

Voldoende dat je dit uitvinkt in de instellingen van Windows Update, geavanceerde instellingen.
 
Nee, ik was "m'n bericht doet anders vermoeden" niet van mening dat ik een gratis update naar een nieuwere
office versie zou krijgen. Waar ik wel bang voor ben is dat er "stiekeme" update plaatsvindt waardoor opeens
veel gegevens of naar onedrive, of naar Microsoft zelf worden doorgespeeld. De verassing dat ik 1x opeens al
m'n data op onedrive had staan "na een update zonder mijn uitdrukkelijke toestemming" heeft me genoeg
ellende opgeleverd.

De standaard 2010 versie bevalt me prima en wordt alleen op het thuisnetwerk gebruikt, ongevraagde updates
zijn dus taboe. Het uitschakelen van updates zoals op veel websites wordt besproken is een lachertje, ook de
hierboven genoemde optie is niet echt waardevol.... Lees hetvolgende maar eens door :

updates uitschakelen
 
Het ganse artikel uit vorige post gaat over "Windows" updates ! Niet over Office Updates... die kan je wel sluitend onmogelijk maken...
 
Dat klopt, het geeft echter duidelijk aan hoe onbetrouwbaar Microsoft is en office is een MS product.
Ik ben opzoek naar de optie getoont in het plaatje van je vorige post, waar precies vind ik dat ?
 
Windows > Instellingen > Windows Update > Geavanceerde instellingen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan