MS Edge versie

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Berichten
1.300
Microsoft Edge.

Heb vandaag 21 mei 2020 ME(een browser) geinstalleerd. Geen idee welke versie ik heb geinstalleerd. Nieuwste hoop ik. Werk nog wel steeds met Windows 8.1. en ME is meen ik bedoeld voor Windows 10?? Nmm heeft dit teveel toeters en bellen. Geen behoefte aan. Merk er niets van. Ziet er goed uit en snel. IE 11 heb ik ook nog, zelfs nog een andere Google Chrome, denk ik. Vind het ME wel eerder een Google achtig beeld hebben toch is het Microsoft?? Associeer ik meer met IE toch. Rara. Zijn tijden veranderd?

Over het algemeen ben ik best tevree over Edge. So far. Simpel en snel.
 
ja Internet Explorer wordt niet meer ontwikkeld, en Edge is de opvolger daarvan, die veel beter werkt.
 
En ... de nieuwe Microsoft Edge is een Chromium browser, heeft dus inderdaad dezelfde onderbouw als Google Chrome en die ME browser dus ook !!!
Lichte verschillen maar dezelfde motor onder de motorkap. Enkel kwestie van smaak en wat tooltje of instellingen ...
 
OK HH PHP en DigiCafee..Thx.aber..

Dus IE11 is verouderd, beter om het helemaal uit configuratiescherm/[rogramma's te verwijderen?

Werken nu dus 3 browsers..Edge..IE11..Google Chrome

Ik ervaar geen problemen met gebruik van alle3, zelfs simultaan, helemaal niet. Hoogstens ikzelf. Zo van welke gebruik ik dan eigenlijk??
Gewoon zo laten??? Of toch?

Enige kan zijn IE11 is trager met downloaden.

Iig dank voor de comments.
:thumb: :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan