microsoft account

Status
Niet open voor verdere reacties.

RojP

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2016
Berichten
23
Ik wil mijn oude laptop verwijderen uit mijn Microsoft-account. Ik heb alles gedaan volgens de microsoft site. Er staat dan o.a.: "Selecteer onder de naam van uw apparaat Meer acties > Verwijderen. Ik kan echter geen verwijderknop ontdekken. Als ik op Details druk, verschijnt er alleen een opsomming van de instellingen van Windows Defender. Heeft iemand een idee hoe de laptop uit mijn Microsoft-account te verwijderen is?
 
Was u ingelogd bij uw Microsoft account? Op andere computer proberen dan misschien?
 
Gewoon een nieuw lokaal account aanmaken zoals in de webwijzer link van Lange Pier staat.
Zorg dat er altijd een admin account is want als het account dat je ontkoppelen wilt ook het admin account is... dan krijg je mogelijk een probleem....
Dus geeft het nieuwe account admin rechten of nog beter ... maak een andere gebruiker aan die ook admin rechten heeft...

Pas daarna als laatste het Microsoft account ontkoppelen.

Pas op: Wil je echt het Microsoft account weggooien/opheffen..... dan raak je ook alle mail (Hotmail.com, outlook.com) kwijt.... en Dropbox.
Dat staat in een zinnetje van de de webwijzer link van Lange Pier wel goed aangegeven... maar is dat ook echt tot je doorgedrongen.....
Weg = dan echt WEG.... alle mail, alle bestanden in Dropbox.
 
Weg = dan echt WEG.... alle mail, alle bestanden in Dropbox.

Dropbox heeft toch niets met je MS account te maken, dat is een afzonderlijk account volgens mij.
Wel de bestanden op OneDrive.
 
Laatst bewerkt:
Beide kan - je kan in Dropbox aangelogd hebben met je MS account bij de opzet (gebaseerd op mailadres !) ... gooi je de MS account weg dan kan je niet meer in je Dropbox.
Het je een specifieke Dropbox account dan kan het nog wel uiteraard ...
 
Laatst bewerkt:
Alles wat aan dat Microsoft account zit gekoppeld kun je of niet meer bij of als je een wachtwoord wilt veranderen en je hebt eerst een bevestiging ervan nodig in je MS account... je dat niet meer kunt veranderen...
Of erger... je bent je ww vergeten..... dan kom je die online website/cloud-achtig iets/ whatever het is..... echt niet meer in als die gekoppeld is aan het MS account dat je echt opgezegd hebt...
 
Aan route99, DigiCafee, krullenbol, Lange Pier , Alfred 2

Ik zoek nog . Lange Pier: krijg bij de eerste link: Oeps, error 404. Sorry, maar de pagina di je zoekt bestaat niet. De tweede link: ik vind hier niets over ontkoppelen (maar dat kan zeker aan mij liggen!)
Wat betreft deze reactie: hoe kom ik in de reactie van de individuele hulpverleners, om rechtstreeks te communiceren?






















route99 is offline
 
Laatst bewerkt:
Links werken hier prima....
route99 is offline
Soms moet je werken..... ipv hier helpen.... Wist niet dat dit nieuws was dat nog zo gebracht moet worden? Mss: ik zou mijn energie/focus ergens anders in steken dan in dit soort zaken... men noemt dat "een eigen afleider creëren..."
 
Laatst bewerkt:
Aan route99, DigiCafee, krullenbol, Lange Pier , Alfred 2 , e.a.

Lange Pier: Ik wil zeker rechtstreeks antwoorden, maar weet niet meer hoe. Ik heb het gebruik van het Forum nagekeken, maar heb daarover niets kunnen vinden of heb er overheen gelezen. Vandaar dat ik schreef: "Wat betreft deze reactie: hoe kom ik in de reactie van de individuele hulpverleners, om rechtstreeks te communiceren? " En verder: de door jouw genoemde links werken zeer zeker. Ik heb aanvankelijk blijkbaar iets verkeerds gedaan. Dank voor je hulp.
(De laptop wil ik verkopen of afgeven, vandaar mijn wens om te ontkoppelen.)

Ook de anderen bedankt voor de reacties.

Het probleem is opgelost.




"Vriendelijkheid 2.0 is evenals 1.0 gratis! Probeer haar eens uit!"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan