chrome hapert en sluit af

Status
Niet open voor verdere reacties.

ajmjongenelen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mei 2020
Berichten
2
Ik heb al zo'n 6 maanden dan doet Chrome vreemd.
Tijdens het internetten begint Chrome regelmatig te haperen, zie dan een paar sec. zwart beeld, daarna gaat het weer even goed, enz.
Vooral ook tijdens het scrollen lijkt het. Soms tijdens het internetten sluit chrome ook ineens af.
Soms als ik nog maar een 3e tabblad open komt er een melding 'kan webpagina niet openen, onvoldoende geheugen.'
De andere keer open ik er 5 en geen problemen.

Ik zat eerst aan malware/virus te denken, maar heb al gescand met Malwarebytes en Adwcleaner en Ccleaner maar die vinden niks.

De nieuwste versie staat er al op, dus daar kan het probleem ook niet mee verholpen worden.
 
Verplaatst van member chat naar internet.
 
Dag, Kijkt u dan eens bij Instellingen (via het menu van de drie puntjes) en Geavanceerd onderaan. Schakel Hardware versnelling gebruiken daar eens uit wanneer dat aan staat want sommige (grafische) chipsets doen dat niet naar behoren.

Verwijder de tijdelijke internetbestanden.

Zorg voor de laatste versie van Chrome. Chrome kan naar standaard waarden worden gezet of opnieuw geïnstalleerd en u moet ook de versie hebben voor Windows 64 of 32 bits.

In het menu gaat u dan naar Meer hulpprogramma's en kijkt u of er een ongewenste browser helper staat bij de door u geïnstalleerde.

Wilt u een compleet overzicht van alles wat er opstart op de computer, laat dan een lijst opstellen door AutoRuns van Sysinternals. Het kan zijn dat er een slecht geschreven programmaonderdeel steeds zoekt naar updates en dan systeembronnen niet vrij geeft maar hoe dan ook, u heeft al anti-malware scans gedaan, dus een compleet overzicht van wat er op kan starten wilt u denk ik ook wel hebben. Schakel daar dan de updaters of andere dingen die op Internet gaan dan eens uit. De onbekende namen zoekt u met Google en vooral op forums die daar gevonden worden. Regels die rood/paars gekleurd zijn geven aan dat er geen certificaat is of onbekende uitgever, dat staat ook op die regels en groene zijn toegevoegd aan de computer sinds het laatst gegeven overzicht. Een heel handig tooltje dus. U kan ook kijken bij Taakbeheer of er daar ongewenste processen genoemd worden én in logboeken, daarvoor typt u logboeken bij Zoeken maar veel fouten daarin genoemd zijn normaal dus misschien dat u een aanwijzing vindt.
 
haperend Chrome

Alfred....Bedankt voor Uw reactie,k ga ermee aan de slag
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan