Oorspronkelijk google account op tablet wissen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bauwens1986

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2012
Berichten
75
Beste

Zoals in de titel staat zou ik het origineel account van een tablet moeten kunnen wissen (Galaxy tab A van 2016). Aangezien de persoon het originele account niet weet, aangezien google die foutmelding blijft geven, wil ik dus terug gaan naar het allereerste begin. Weet iemand hoe ik dat account kan wissen? Ik kan momenteel niks doen op die tablet, het staat nu op het startscherm (taal kiezen ed.)

Alvast bedankt!

Bauwens1986
 
Ik vrees dat je een afspraak moet maken met een Samsung Service Center, en je aankoopgegevens even moet tonen. Dit is een beveiliging namelijk waar wij niks mee kunnen.
 
Jammer dat je hem al gereset hebt.... want als je er nog in kon, kun je bij de settings zien wat het originele account is, althans net op een TAB A 2016 gecheckt.
Ik kon met wat doorklikken bij wachtwoord vergeten mijn wachtwoord veranderen vis een SMS, was zo gepiept. Dan lijkt me een ander account opgeven ook mogelijk.
Moet wel je mob telefoon opgegeven zijn.
Of het opgeven van een 2e mail adres ook werkt?

Dus: Wrs de tip van PHP4U op #4
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat je hem al gereset hebt.... want als je er nog in kon, kun je bij de settings zien wat het originele account is, althans net op een TAB A 2016 gecheckt.
Ik kon met wat doorklikken bij wachtwoord vergeten mijn wachtwoord veranderen vis een SMS, was zo gepiept. Dan lijkt me een ander account opgeven ook mogelijk.
Moet wel je mob telefoon opgegeven zijn.
Of het opgeven van een 2e mail adres ook werkt?

Dus: Wrs de tip van PHP4U op #4

Ik heb het proberen herstellen via wachtwoord vergeten en zelfs dat lukt niet. Ook geprobeerd via een telefoonnummer maar lukt ook niet.
 
Toch nog geprobeerd?
Je schreef dat je niks kon doen...? Hoe heb je dat alsnog geprobeerd?
Mss is er dan ook nog wat anders mogelijk?
Ik kan momenteel niks doen op die tablet, het staat nu op het startscherm (taal kiezen ed.)
 
Ik heb alle stappen doorlopen, beginnende met paswoord opnieuw proberen veranderen, ander Gmail account gebruikt, herstellen via telefoonnummer,... tot soft en hard reset. Na de hard reset heb ik dus het startscherm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan