2-jaars kalender aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Cow18,

Jammer dat ik bij jou op de zwarte lijst sta.
Toch reuze bedankt dat je nog even de tijd nam om te reageren.

mvg,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Cow18,

Ik heb nog even nagedacht over je kwalificatie.
Het is natuurlijk niet leuk voor mij dat ik bij een forumlid op de zwarte lijst sta.
Inderdaad ben ik wat klungelig te werk gegaan. Mijn leeftijd en geheugen waren daar debet aan.
Maar ik had de beste bedoelingen.

Ik zal de beheerder vragen mij als lid uit te schrijven.

mvg,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zal de beheerder vragen mij als lid uit te schrijven.
Ook hierin ga je nogal klungelig te werk.
Je staat op mijn privé-zwarte lijst, dat is niet die van iedereen.
Dus er zijn nog tig andere leden die je kunnen en willen helpen, maar je mag ook die niet schofferen.
Er is niet gevraagd je uit te schrijven.

Ik dacht in mijn vorige reactie geschreven te hebben, dat je je eigen vraag nog even vanaf de 1e reactie te herlezen.
Eigenlijk heb je het goeie antwoord in een aantal varianten gekregen, verder vragen levert hooguit een aantal extra varianten maar eerder nog een aantal steigerende helpers.
Maak een synthese van al die antwoorden en pas die toe op je voorbeeld.
Ik heb je bestand niet meer geopend sedertdien, maar het gevaarlijkste in je voorbeeld was, denk ik, de link tussen de datum bovenin en de 1e datum.
Ik vermoed dat je daarmee aan het spelen bent gegaan (of een andere onhandigheid) en pas daarna de macro hebt laten werken en dus de boel laten verknoeien hebt. Knip die link door of timmer het bestand dicht tegen andere onhandigheden !
Er stonden ook wat knoerten van formules in, die zo te vereenvoudigen waren, ... .

Als je alle bovenstaande klaar bent en het werkt nog altijd niet, dan mag je nog een keer terug komen en dan wil ik je verder helpen, maar weet dat dit puur vrijwillig is, je kan hier niemand dwingen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan